آموزش تغییر رمز اینستاگرام

آموزش تغییر رمز اینستاگرام

این روزها اینستاگرام از محبوبیت زیادی در سطح جهان برخوردار است و با قابلیت هایی که ارائه می‌دهد هر روز کاربران بیشتری را به خود جلب می‌کند. زیاد شدن کاربران گاهی با مشکلات هم رو به رو هست یعنی ممکن است شما از سوی افراد بیشتری مورد هک قرار بگیرید. بدین منظور توصیه می‌شود اقدامات امنیتی را انجام دهید. یکی از این اقدامات تغییر دادن رمز اینستاگرام می‌باشد. در این مطلب به آموزش تغییر رمز اینستاگرام خواهیم پرداخت. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

آموزش تغییر رمز اینستاگرام

امروزه با بالا رفتن امنیت موبایل ها و انواع قفل ها دیگر کمتر می‌توان به گوشی ها دسترسی داشت ولی کار از محکم کاری عیب نمی‌کند! هر چندوقت یک بار رمز اینستاگرام خود را عوض کنید تا امنیت اینستاگرامتان تضمین شود. اما شاید بپرسید چگونه باید رمز اینستاگرام را تغییر داد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا مرحله به مرحله به جواب سوالتان برسیم.

ابتدا وارد اینستاگرام شوید و اگر لاگین نیستید، خود را لاگین کنید.

آموزش تغییر رمز اینستاگرام
آموزش تغییر رمز اینستاگرام

حال وارد پروفایل خود شوید (۱) و سپس از آنجا به قسمت تنظیمات یا همان سه نقطه بروید (۲)

اکنون در صفحه Options از قسمت Account گزینه change password را انتخاب کنید (۳)

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام

[/stextbox]

 

در این صفحه سه بخش را می‌بینید:

بخش اول Current password می‌باشد که در آن باید پسورد فعلی اکانت خود را وارد کنید (۴). این کار به این دلیل است که کسی جز شما نتواند رمز را تغیییر دهد.

در بخش دوم که New password می‌باشد باید رمز جدید مدنظرتان را وارد کنید (۵) و در بخش بعدی باید رمز جدید خود را جهت تایید دوباره وارد کنید (۶).

بعد از اینکه این بخش ها را کامل کردید، تیک آبی رنگ بالای صفحه را انتخاب کنید (۷). شما توانستید به راحتی تغییر رمز اینستاگرام را انجام دهید.

امیدواریم از این آموزش اینستاگرام راضی بوده باشید. نظرات و آموزش‌های مورد نظرتان را با ما در میان بگذارید.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *