آموزش نمایش مطالب بروز شده وردپرس

آموزش نمایش مطالب بروز شده وردپرس

احتمالا شما هم مطالبی در سایت وردپرسی خود دارید که قبلا آن‌ها را منتشر کرده‌اید و حالا آن مطالب نیاز به بروزرسانی دارند. این بروزرسانی مطالب علاوه بر اینکه باعث می‌شوند محتوای بهتری را به کاربران ارائه دهید، باعث بهبود سئو وردپرس شما و افزایش بازدید سایت هم خواهد شد. اما شاید بخواهید این مطالب آپدیت شده در وردپرس را در صفحه اصلی، برگه و یا ابزارکی به نمایش درآورید. برای این منظور در این مطلب به آموزش نمایش مطالب بروز شده وردپرس می‌پردازیم. با وب پرو فور یو همراه باشید.

 

آموزش نمایش مطالب بروز شده وردپرس

وقتی که یک پست را بروزرسانی می‌کنید، وردپرس زمان و تاریخ آن بروزرسانی را در جدول پست‌های وردپرس به عنوان تاریخ آخرین بروزرسانی ذخیره می‌کند. حال برای این که این پست‌ها را در سایت خود به نمایش دربیاورید در قدم اول می‌بایست کد زیر را در فایل functions.php قالب خود کپی کرده و قرار دهید.


function wpp_lastupdated_posts() 
// Query Arguments
$lastupdated_args = array(
'orderby' => 'modified',
'ignore_sticky_posts' => '1'
);
//Loop to display 5 recently updated posts
$lastupdated_loop = new WP_Query( $lastupdated_args );
$counter = 1;
$string .= '<ul>';
while( $lastupdated_loop->have_posts() && $counter < 5 ) : $lastupdated_loop->the_post();
$string .= '<li><a href="' . get_permalink( $lastupdated_loop->post->ID ) . '"> ' .get_the_title( $lastupdated_loop->post->ID ) . '</a> ( '. get_the_modified_date() .') </li>';
$counter++;
endwhile;
$string .= '</ul>';
return $string;
wp_reset_postdata();
}
//add a shortcode
add_shortcode('lastupdated-posts', 'wpp_lastupdated_posts');

بعد از اینکه کد بالا را ذخیره کردید، سایت را مجددا اجرا کنید. به همین سادگی توانستید لیست پست های بروزرسانی شده را در صفحه نمایش خود به نمایش بگذارید. اگر قصد دارید لیست پست‌هایی که به تازگی منتشر کرده اید را در فایل قالب خود نمایش دهید، فقط کافی است از قطعه کد زیر استفاده کنید.


<?php
if (function_exists(wpb_lastupdated_posts)) :
wpb_lastupdated_posts();
endif;
?>

همچنین اگر قصد دارید آخرین پست‌های بروزرسانی شده وردپرس را در برگه‌ها یا ابزارک‌ها قرار دهید، می‌بایست از شورتکد زیر استفاده کنید. به برگه یا نوشته یا ابزارک مورد نظرتان رفته و شورتکد زیر را در آنجا کپی کنید و ذخیره کنید.


[lastupdated-posts]

 

در این مطلب سعی کردیم تا به سادگی آموزش نمایش مطالب بروز شده وردپرس را به شما کاربران گرامی ارائه دهیم. امیدواریم برایتان مفید بوده باشد. شاد و سلامت باشید.

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *