غیرفعال کردن لینک در نظرات وردپرس

غیرفعال کردن لینک در نظرات وردپرس

حتما برای شما که مدیر یک سایت وردپرسی هستید پیش آمده که با نظراتی در سایت‌تان مواجه شوید که دارای لینک هستند و بخواهید آن‌ها را غیرفعال کنید. این کار در تعداد کم نظرات شاید کار آسانی باشد ولی در سایتی با بازخوردها و دیدگاه‌های زیاد کمی دشوار خواهد بود. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم نحوه غیرفعال کردن لینک در نظرات وردپرس را به شما عزیزان آموزش دهیم. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

 

چرا باید لینک‌های درون نظرات را غیرفعال کنید؟

این سوالی است که احتمالا برای شما نیز پیش آمده است. در پاسخ این سوال باید بگوییم بسیاری از وبمستران برای افزایش رتبه سایت و بهبود سئو و به صورت خاص سئو وردپرس سعی در بک لینک گرفتن از سایت‌های دیگر دارند که همین امر باعث می‌شود تا در قسمت دیدگاه‌های سایت شما و دیگر سایت‌ها لینک ایجاد کنند. حال اگر لینک‌های درون نظرات سایت شما از نوع فالو (follow) باشد، قسمت زیادی از اعتبار سایت و آن مطلب شما به سایت لینک شده اختصاص داده می‌شود و بهتر است از کد نوفالو در این مورد استفاده شود.

بیشتر بخوانید: دلایل استفاده از کد نوفالو

 

غیرفعال کردن لینک در نظرات وردپرس

حال که دلایل غیرفعال کردن لینک دیدگاه‌های وردپرس را بررسی کردیم، وقت آن رسیده که بگوییم چگونه می‌توان لینک‌ها را در نظرات وردپرس غیرفعال کرد؟ برای این کار، لازم نیست مراحل زیاد و پیچیده‌ای را دنبال کنید و کافی است کد زیر را در آخر کدهای فایل فانکشن قالب سایت خود که function.php نام دارد، قرار دهید.


remove_filter( 'comment_text', 'make_clickable', ۹ );

پس از اینکه کد بالا را در فانکشن قرار دادید، آن را ذخیره کنید. از این پس دیگر در قسمت دیدگاه‌های سایتتان لینکی به وجود نخواهد آمد. امیدواریم این آموزش وردپرس هم مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. شاد و پیروز باشید.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *