درآمدزایی از طریق پست های Facebook

درآمدزایی از طریق پست های Facebook

در این مطلب با خبری مبنی بر درآمدزایی از طریق پست های Facebook در خدمت شما هستیم. فیس‌بوک به دنبال راه‌ هایی نو برای کاربران خود است تا بتوانند از پست‌ هایشان در این شبکه کسب درآمد کنند. یک نظرسنجی میان کاربران در این هفته انجام شد که به انواع روش‌هایی که کاربران می‌توانند از آن پول به دست آورده و یا به رشد یک اتفاق کمک کنند می‌پرداخت. یکی از این روش‌ها اضافه کردن بخش ظرف انعام، محتوای مربوط به برند و به دست آوردن بخشی از درآمد تبلیغاتی که فیس‌بوک از پست‌ها به دست می‌آورد، بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

درآمدزایی از طریق پست های Facebook

به گزارش وردپرس فور یو و به نقل از فارنت، همچنین این نظرسنجی نظر کاربران را درباره اضافه شدن دکمه‌ای با عنوان Call to action می‌پرسید. به کمک این دکمه کاربر می‌تواند به دنبال کننده‌های خود امکان انجام کمک‌های مالی را بدهد. همچنین نظر آن‌ها را درباره «بازار حامیان» پرسید، جایی که کاربران می‌توانند به دنبال تبلیغ‌کننده‌ها بگردند تا از آن‌ها حمایت کنند. هنوز معلوم نیست که فیس‌بوک این امکانات را در اختیار تمام کاربران خود قرار خواهد داد یا خیر؛ اما از لحنی که در نظرسنجی به‌کاربرده شده بود حدس می‌زنیم که امکانات جدید، کاربران شناخته‌شده را هدف گرفته باشند.

در حال حاضر فیس‌بوک به کاربران خود اجازه درآمدزایی از طریق پست های Facebook را نمی‌دهد. به ناشران اخبار اجازه داده که در بخش Instant Articles (جایی که ناشر می‌تواند مقاله‌ها را با فرمتی شبیه به وب‌سایت خود در برنامه فیس‌بوک به نمایش بگذارد) به فروش تبلیغات بپردازند. همچنین در حال آزمایش تبلیغات در بخش پیشنهادهایی که پس از تماشای یک ویدئو برای کاربران نمایش داده می‌شود بوده است؛ اما به‌تازگی این کمپانی اقدام به در دسترس قرار دادن بیشتر ابزارهای منتشر سازی خود کرده است. یکی از سخنگویان فیس‌بوک اعلام کرده که ۳ ماه پیش این کمپانی به هرکسی که از Instant Articles استفاده می‌کرد گفته با اینکه هنوز خیلی زود است، اما ما متعهد به ایجاد مدل‌های کسب درآمد طولانی‌مدت و پایدار برای شرکای خود بوده و منتظر شنیدن نظرهای شما هستیم.

فیس بوک اولین پلتفرم رسانه اجتماعی‌ای که به کاربران خود اجازه کسب سود از پست‌هایشان را می‌دهد، نخواهد بود. یوتیول، Twitch (پلتفرم استریم بازی) و YouNow (پلتفرم پخش ویدئو مخصوص کاربران با کم سن و سال) هم این امکان را برای کاربران مهیا کرده‌اند. در پلتفرم‌های بدون قرارداد شراکتی مثل توییتر و اسنپ‌چت نیز کاربران مشهور گاهی از برندها بدون اجازه کمپانی مربوطه در میان پست‌هایشان تبلیغ می‌کنند.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش انتقال پست های توییتر به فیس بوک

[/stextbox]

علاقه فیس‌بوک به ایجاد امکان کسب درآمد توسط کاربران، از هدف تبدیل‌شدن به پلتفرم به اشتراک‌گذاری برتر نشأت می‌گیرد.

درآمدزایی از طریق پست های Facebook برای کاربران بسیار جالب است. تا به امروز شبکه‌های اجتماعی برای رشد توسط پست‌هایی که کاربران منتشر می‌کرده‌اند، تقریباً هیچ هزینه‌ای را پرداخت نمی‌کردند. منتقدان به رهبری پیشگام واقعیت مجازی آقای Jaron Lanier، این کمپانی را به خاطر تمرکز بر ثروتی که از پست‌های کاربران عاید فیس‌بوک شده و اینکه این ثروت را با کاربران به اشتراک نمی‌گذارد، مورد سرزنش قرار داده‌اند. آقای Dan Rose معاون رئیس بخش مشارکت در فیس‌بوک به‌تازگی از علاقه این کمپانی به عقد قراردادهای مختلف درزمینهٔ تولید درآمد با کاربران سخن گفته که تا به امروز این گفت‌وگو، کاربران با تعداد دنبال کننده بالا را هدف گرفته بود. درهرصورت این امکانات جدید، کاربران بیشتری را به سوی فیس‌بوک جذب خواهد کرد.

درست است که این حرکت تنها یک نظرسنجی بوده و فیس‌بوک می‌تواند به‌راحتی برنامه خود را عوض کند. این نظرسنجی تنها از محدوده‌ای از امکانات صحبت می‌کرد و نه برنامه حتمی فیس‌بوک؛ اما با توجه به تصمیمات شدید این کمپانی در جهت به اشتراک‌گذاری بلادرنگ، محتوای نظرسنجی راه دیگری را برای افزایش تسلط فیس‌بوک نشان می‌دهد. گرفتن لایک حس خوشایندی است، اما چه‌بهتر که بتوان بابت آن‌ها پول هم دریافت کرد!

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *