آموزش انتقال پست های توییتر به فیس بوک

آموزش انتقال پست های توییتر به فیس بوک

در این مطلب قصد داریم به آموزش انتقال پست های توییتر به فیس بوک بپردازیم. شما با این آموزش قادر خواهید بود توییتر خود را به فیس بوک تان معرفی کنید تا هر چه بر روی توییتر نشر دادید به طور اتوماتیک بر روی صفحه ی فیس بوک تان نیز نمایش داده شود. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

آموزش انتقال پست های توییتر به فیس بوک

۱-ابتدا برای وارد شدن به توییترتان نام کاربری و پسورد اکانت توییتر خود را وارد کنید.

آموزش انتقال پست های توییتر به فیس بوک
01 آموزش انتقال پست های توییتر به فیس بوک

۲- حالا بر روی گزینه ای که در میان بخش جستجو و ابزارهای نوشتن قرار دارد کلیک کنید. (موقعیت این گزینه سمت راست و بالای مرورگر می باشد.)

انتقال پست های توییتر به فیس بوک
02 آموزش انتقال پست های توییتر به فیس بوک

۳-از منوی باز شده بر روی گزینه setting کلیک کنید.

آموزش انتقال مطلب توییتر به فیس بوک
03 آموزش انتقال پست های توییتر به فیس بوک

۴- گزینه Apps را انتخاب کنید. حالا باید روی دکمه آبی رنگ Connect to Facebook کلیک کنید. با این کار مرورگر جدیدی باز می شود که به شما کمک می کند که پروسه مورد نظر را در آن مرورگر یا تب دنبال کنید.

آموزش انتقال پست های توییتر به فیس بوک
04 آموزش انتقال پست های توییتر به فیس بوک

۵- حال باید در مرورگر جدید روی Log in With Facebook کلیک کنید. اگر فیس بوکتان باز نیست، باید نام کاربری و پسورد را وارد کنید. در غیر اینصورت به راحتی وارد بخش تایید و مجوز ادغام می شوید. کافیست okay را بزنید.

۶- حالا شما مشخص می کنید که می خواهید در یکی از صفحات فیس بوک پست های توییتری را نشر دهید. برای این کار Allow را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید.

با انجام این عملیات توییتر ملزم می‌شود تا هر پستی که در آن ایجاد شد را در فیس بوک نیز منتشر کند. البته شاید به برخی تنظیمات دیگر هم برای راحتی این کار نیاز داشته باشید (مثلا اگر تنظیمات توییتر خود را تغییر داده باشید).

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش غیر فعال کردن ویژگی Facebook WiFi

[/stextbox]

به پایان آموزش انتقال پست های توییتر به فیس بوک رسیدیم. امیدواریم این آموزش فیس بوک برایتان مفید بوده باشد. منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *