دانلود وردپرس فارسی و انگلیسی

دانلود وردپرس فارسی و انگلیسی

WordPress یکی از ساده ترین و قوی ترین ابزارهای ایجاد و مدیریت وب سایت است. وردپرس به زبان PHP نوشته شده و رایگان و متن باز (Open Source) می باشد. البته برای راه اندازی سایت و مدیریت آن با WordPress نیاز به آشنایی با زبان برنامه نویسی نیست. ولی اگر با PHP آشنایی داشته باشید می‌توانید کدهای آن را با توجه به نیاز خود تغییر دهید و یا امکاناتی را به آن اضافه کنید.

WordPress در ابتدا تنها به صورت وبلاگ و روی دامنه اصلی wordpress.com ارائه می‌شد. اما چند سالی است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس به صورت کامل ارائه شده و شما می توانید یک سایت حرفه ای و با امکانات کامل را به سادگی راه اندازی و مدیریت کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش نصب وردپرس به صورت تصویری

 

جالب است بدانید که هم اکنون بسیاری از سایت‌های پربازدید ایرانی با وردپرس کار می کنند. ما در ادامه برای شما نسخه فارسی و انگلیسی وردپرس ۴٫۳ را مهیا کرده ایم. با وب پرو فور یو همراه باشید.

دانلود وردپرس فارسی

بسته وردپرس فارسی شامل پرونده‌های اصلی وردپرس به‌همراه پرونده‌ی ترجمه‌ی آن‌ها به‌فارسی و افزونه‌ی وردپرس فارسی (افزونه جلالی) می‌باشد که در یک بسته و بصورت کامل ارائه شده است.

آخرین نگارش این بسته، نگارش “استاد لوریس چکناواریان” می‌باشد و برای وردپرس سری ۴٫۳ ارائه می شود.

 

وردپرس فارسی – ۷٫۷ مگابایت

 

 

دانلود وردپرس انگلیسی

این نسخه آخرین نگارش وردپرس می‌باشد و برای وردپرس سری ۴٫۳ ارائه می شود.

 

وردپرس انگلیسی – ۶٫۸ مگابایت

 

 

برای اطلاع و دانلود آخرین نسخه وردپرس کلیک کنید: دانلود وردپرس

اگر اطلاعات شما حداقل در حد راه اندازی یک وبلاگ باشد، خواهید توانست با کمک وردپرس یک سایت مستقل و حرفه ای راه اندازی کنید. البته حتما می‌دانید که برای راه اندازی سایت علاوه بر یک برنامه مدیریت محتوای سایت (مثل وردپرس) ، به یک فضای اینترنتی (هاست) و دامنه (Domain) نیز احتیاج دارید.

منبع : wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *