آموزش بستن کامنت ها در اینستاگرام

آموزش بستن کامنت ها در اینستاگرام

در نسخه های اخیر اینستاگرام قابلیت جالب بستن کامنت ها اضافه شده که در نوع خودش کاربردی خواهد بود. این ویژگی می تواند برای ایرانی ها و افراد معروف خیلی مفید باشد تا از کامنت های بی ارزش زیر پست هایشان خلاص شوند. در این مطلب با آموزش بستن کامنت ها در اینستاگرام همراه وبسایت آموزشی وردپرس فور یو باشید.

آموزش بستن کامنت ها در اینستاگرام

بستن کامنت در اینستاگرام کار بسیار ساده ای می باشد و شما بایستی هنگام ارسال یک پست مانند تصویر زیر عمل کنید، به این صورت که در هنگام نوشتن توضیحات مربوط به پست خود در پایین صفحه بر روی گزینه Advanced Settings کلیک کنید، سپس وارد صفحه ای مانند شکل سمت راست خواهید شد که در این صفحه می بایست قابلیت Turn Off Commenting را فعال کنید.

آموزش بستن کامنت ها در اینستاگرام
01 آموزش بستن کامنت ها در اینستاگرام

به این ترتیب از ارسال کامنت در پست مورد نظرتان جلوگیری کرده و آیکون کامنت را در زیر آن پست از بین می برید.

غیرفعال کردن کامنت ها بعد از انتشار پست

شاید دانستن این نکته جالب باشد که بستن کامنت ها بعد از انتشار یک پست و یا حتی برای پستی که قبلا ارسال کرده اید هم امکان پذیر است. برای این کار بایستی به پست مورد نظرتان مراجعه کرده و بر روی سه نقطه کلیک کنید و در زیر گزینه Delete ، گزینه Turn Off Commenting را انتخاب نمایید تا کامنت های پست مورد نظرتان بسته شوند.

آموزش بستن نظرات در اینستاگرام
02 آموزش بستن کامنت ها در اینستاگرام

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که بعد از غیرفعال کردن کامنت ها، کامنت های قبلی آن پست هم از دید شما و فالوورهایتان مخفی خواهد شد و پس از فعالسازی مجدد قابل رویت می باشند. دقت کنید که برای فعال کردن کامنت ها باید به پست مورد نظر مراجعه کنید و پس از کلیک بر روی سه نقطه، بر روی گزینه Turn On Commenting کلیک نمایید.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش دانلود استوری اینستاگرام بدون فهمیدن طرف مقابل

[/stextbox]

 

امیدواریم از این آموزش اینستاگرام استفاده کرده باشید و از کامنت های مزاحم خلاص شده باشید.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *