آموزش انتخاب رمز عبور قوی در وردپرس

آموزش انتخاب رمز عبور قوی در وردپرس

اگر شما جزو آن دسته از کاربرانی هستید که به رمز عبور خود در وردپرس اهمیت چندانی نمی‌دهید، حتما این مقاله را تا انتها بخوانید. شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی انتخاب یک پسورد مناسب می‌تواند امنیت وردپرس شما را تا حد زیادی تامین کند. اگر دوست دارید سایت‌تان به سادگی هک شود برایش یک رمز عبور ساده انتخاب کنید! در این مطلب قصد داریم به آموزش انتخاب رمز عبور قوی در وردپرس بپردازیم و با استفاده از ایمنی وبسایت وردپرس خود را بالا ببریم. با ما همراه باشید.

 

چرا باید رمز عبور خود را تغییر دهیم؟

قبل از شروع آموزش یک قول بدهید! حتما بعد از اتمام این مطلب رمز عبور سایتتان رو از نو بسازید تا خیالتان از حمله هکرها راحت شود. اگر شما از یک کلمه با معنی برای پسورد خود استفاده کرده‌اید، اگر نام کاربری خود را عبارت admin گذاشته اید، اگر رمز عبورتان کمتر از ۱۲ کاراکتر است، اگر در رمز عبور خود از نشانه ها و حروف بزرگ استفاده نکرده‌اید و اگر رمز عبورتان را در اکانت دیگری هم استفاده کرده‌اید؛ حتما نیاز به تغییر دادن آن دارید.

 

آموزش انتخاب رمز عبور قوی در وردپرس

ما برای اینکه به شما در انتخاب رمز عبور قوی و مناسب کمک کنیم، مراحل را از هم تفکیک کرده و در ادامه به صورت ساده بیان کرده‌ایم:

 

۱- از پسوردهای کلیشه‌ای استفاده نکنید!

سعی کنید تا جایی که ممکن است از پسوردهای متداولی که هر روزه می‌بینید یا می‌شنوید استفاده نکنید. برخی از این رمزها عبارتند از:

۱۱۱۱۱۱ ۹۸۷۶۵۴۳۲۱ ۱۲۳۴۵۶
۶۶۶۶۶۶ password google
۱۲۳۳۲۱ qwerty ۵۵۵۵۵۵
admin ۱۲۳qwe ۱۲۳۱۲۳

 

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *