آموزش بروزرسانی خودکار برنامه های اندروید

آموزش بروزرسانی خودکار برنامه های اندروید

در این مطلب با آموزش بروزرسانی خودکار برنامه های اندروید که از گوگل پلی نیستند همراه شما خواهیم بود. گوگل پلی استور میزبان بیشتر برنامه های اندرویدی که می توانید تا حالا در اندروید نیاز داشته باشید، می باشد. چه شما آخرین نسخه های بازی ها را بخواهید چه برنامه های کاربردی یا فقط دانلود یک برنامه مربوط به شبکه های اجتماعی، گوگل پلی آن را دارا می باشد. به منظور یادگیری بروزرسانی خودکار برنامه های گوشی با ما همراه باشید.

 

آموزش بروزرسانی خودکار برنامه های اندروید

بعضی مواقع برنامه ای که می خواهید در گوگل پلی موجود نمی باشد. اندروید به شما این امکان را می دهد که اگر مایل باشید برنامه هایی را بارگزاری کنید و به طور مستقیم فایل های apk را بدون گوگل پلی نصب کنید. شما ممکن است نیاز داشته باشید برنامه ایی را ساید لود نمایید که از گوگل پلی بنا به دلایلی حذف شده است و شاید بخواهید به طور کامل گوگل را از گوشی اندرویدی خود ریشه کن کنید.

دانلود برنامه apkupdater

آیا میدانستید که مجبور نیستید به طور دستی بروزرسانی برای برنامه هایی که سایدلود کرده اید، بررسی کنید؟ برنامه رایگان APKUpdater (برنامه‌ای برای بروزرسانی خودکار برنامه های android) روشی رایگان برای بررسی بروزرسانی ها برای هر برنامه ای می باشد، نه فقط آنهایی که از گوگل پلی گرفتید. فایل نصبی آن را از صفحه دانلود آن بگیرید و آن را در دیوایس خود نصب کنید و شما آماده این کار خواهید شد.

آموزش بروزرسانی خودکار برنامه های اندروید

این برنامه منبع های متعددی را برای بروز رسانی بررسی می کند و به شما اجازه زمانبندی برای بررسی بروزرسانی می دهد که شما فراموش نکنید. تمامی نسخه های اندروید ۲٫۳ به بالا را پشتیبانی می کند و قسمت ناتیفیکیشن نیز دارد که وقتی بروزرسانی پیدا کرد به شما اطلاع دهد. اگر می خواهید بروزرسانی برای برخی برنامه ها را نادیده بگیرید، می توانید آن ها را به یک لیست سفید منتقل کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش فهمیدن میزان استفاده از رم توسط برنامه های اندروید

 

با استفاده از این برنامه، شما می توانید به طور موثری برنامه های خود را بدون حتی لمس کردن گوگل پلی مدیریت کنید. با یک رام سفارشی شده ترکیب شده، شما می توانید دیوایس اندرویدی خود را از گوگل به طور کامل آزاد کنید. همچنین برای کاربرانی که دیوایسشان روت شده است عالی است که بسیاری از برنامه های خارجی مسقل از گوگل پلی نصب می کنند. به این برنامه شانسی بدهید و خودتان می فهمید که به چه میزان عالی می باشد.

نحوه آپدیت برنامه های اندروید به صورت اتوماتیک در Google play

اگر با سوال چطور اپلیکیشن های اندروید خود را از طریق Paly Store گوگل به صورت خودکار آپدیت و بروزرسانی نماییم؟ روبرو شده‌اید همچنان با ما باشید تا در ادامه به آن بپردازیم:

  1. ابتدا پلی استور را اجرا کرده و روی عکس پروفایل اکانت خود بزنید.
    بروزرسانی خودکار برنامه های اندروید
  2. به قسمت تنظیمات (Settings) بروید.
    بروزرسانی خودکار برنامه های اندروید
  3. در قسمت Network preferences روی Auto-update apps بزنید.
    بروزرسانی خودکار برنامه های اندروید
  4. اگر میخواهید وقتی فقط به وایفای وصل می‌شوید برنامه‌ها آپدیت شوند گزینه Over Wi_Fi only را فعال کنید و در غیر اینصورت گزینه Over any networks را بزنید که از اینترنت خط نیز استفاده می‌کند.
    بروزرسانی خودکار برنامه های اندروید
  5. همچنین به منظور جلوگیری از آپدیت خودکار برنامه ها در اندروید با استفاده از گوگل پلی گزینه Don’t auto update apps را فعال کنید.

آپدیت خودکار برنامه های اندروید از طریق کافه بازار

اگر تمایل دارید اپلیکیشن‌های اندرویدی خود را از طریق کافه بازار به صورت خودکار بروزرسانی شود مراحل زیر را طی کنید:

  1. کافه بازار اجرا کرده و به زبانه به‌روزرسانی‌ها رفته و روی دکمه با علامت ساعت بزنید تا به تنظیمات به‌روزرسانی بروید.
    بروزرسانی خودکار برنامه های اندروید
  2.  در قسمت بررسی به‌روز بودن برنامه‌ها تعیین کنید که با چه نوع اینترنتی قصد بروزرسانی خودکار را دارید.
    بروزرسانی خودکار برنامه های اندروید
  3. گزینه دانلود خودکار بروزرسانی‌ها را فعال کرده و بازه زمانی دلخواه جهت بروزرسانی خودکار برنامه‌ های اندروید در بازار را تعیین کنید.

آپدیت خودکار برنامه های اندروید در گوشی های سامسونگ از طریق Galaxy Store

به منظور بروزرسانی خودکار برنامه های گوشی ساسمونگ از سریق اپ استور مخصوص این برند یعنی گلگسی استور مراحل زیر را طی کنید:

  1. گلگسی استور را باز کرده و روی Menu بزنید.
    بروزرسانی خودکار برنامه های اندروید
  2. روی آیکون چرخ دنده بزنید تا وارد تنظیمات شوید.
    بروزرسانی خودکار برنامه های اندروید
  3. در قسمت Data usage روی Auto update apps بزنید.
    بروزرسانی خودکار برنامه های اندروید
  4. برای بروزرسانی خودکار برنامه‌ها روی شبکه وایفای گزینه Using Wi-Fi only و اگر از اینترنت خط هم می‌‌خواهید استفاده کنید گزینه Using Wi-Fi or mobile data را بزنید.
    بروزرسانی خودکار برنامه های اندروید
  5. همچنین به منظور جلوگیری از آپدیت خودکار برنامه های اندروید در گلگسی استور گزینه Never را فعال کنید.

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *