گوگل آماده ارائه نمرات بد به سایت های HTTP

سایت های HTTP نمره بد میگیرند
آنچه در این پست میخوانید

گوگل کروم (Google Chrome) قصد دارد به زودی وب سایت ها را بد جلوه دهد تا به HTTPS تغییر کنند. این مرورگر نمره دهی سایت هایی که HTTP استفاده می کنند را  به عنوان نمره بد شروع خواهد کرد، و این چیزی است که گوگل(Google) صحبت درباره ی آن را در سال 2014 شروع کرد. بر خلاف HTTPS، ارتباطات HTTP عادی رمزنگاری نشده اند و آنها حفاظتی برای کاربران پیشنهاد نمی کنند.‍‍‍ با وردپرس فور یو همراه باشید. ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍ ‍ ‍‍‍ ‍ ‍‍‍‍

 

با نمره دهی سایت های ناامن با یک علامت ایکس قرمز(X) در کنار URL آنها، گوگل به کاربران این امکان را می دهد تا بهترین سایت ها را برای بازدید انتخاب کنند و همچنین دلیلی برای سایت ها ایجاد می کند تا ارتباطاتشان را امن تر کنند.

 

از سال 2014، موتور جستجوگر گوگل از HTTPS به عنوان یک اِلِمان رتبه بندی مثبت استفاده کرده است و زمانی که یک سایت هم لینک های HTTP هم لینک های HTTPS را دارد، آن را در رده دو اولویت بندی می کند.

گوگل

سایت های HTTP

گوگل نگفته است چه زمانی این تمره دهی یا رتبه بندی به عنوان پیش فرض فغال می شود. شما در حال حاضر می توانید آهن ها را با رفتن به شاخه “chrome://flags” ببینید و ویژگی “mark non-secure origins as non-secure” را فعال کنید.

 

منبع: NextPoweUp

سایت های HTTP | رتبه بندی جدید گوگل

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
گلکسی نوت 8 سامسونگ

از گلکسی نوت 8 سامسونگ رونمایی شد

رویداد اختصاصی Unpacked که در شهر نیویورک برگزار شد و طی آن شرکت سامسونگ از نوت 8 خود رونمایی کرد تا انتظارها برای معرفی این فبلت به پایان برسد. اگر شما هم مشتاقید تا از ویژگی‌های این گلکسی نوت 8 سامسونگ بیشتر بدانید با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

بیشتر بخوانید
اندروید اوریو

اندروید اوریو (Oreo) معرفی شد

اندروید اوریو (Oreo) بالاخره معرفی شد تا به شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوانی که وجود داشت پایان دهد. اندروید Oreo نام جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید خواهد بود. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید تا با ویژگی‌های آن آشنا شوید.

بیشتر بخوانید
ایکس باکس وان ایکس

ایکس باکس وان ایکس ، ایکس باکس بعدی مایکروسافت

ایکس باکس جدید، ایکس باکس وان ایکس ، که قبلا با نام کدی پروژه اسکورپیو نامیده شده بود، اخیرا به طور رسمی در کنفرانس ایکس باکس در لس آنجلس رونمایی شد. گرچه از قبل بعضی از مشخصات فنی و قدرت این کنسول مشخص بود ولی آن چیزی که معلوم نبود قیمت، تاریخ عرضه، و البته نام آن بود. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *