ساخت نوار اطلاع رسانی در وردپرس با افزونه Simple Notices

ساخت نوار اطلاع رسانی در وردپرس

معمولا در برخی از سایت‌ها مدیران سایت برای اطلاعا رسانی از نواری استفاده می‌کند و با استفاده از آن کاربران را از آخرین تخفیف‌ها و اخبار مطلع می‌سازد. اینگونه نوارهای اطلاع رسانی معمولا شناور بوده و گاها قابلیت بسته شدن توسط کاربر را هم دارد. حال در این مطلب از وبسایت آموزشی وب پرو فور یو قصد داریم بدون کدنویسی به ساخت نوار اطلاع رسانی در وردپرس با استفاده از یک افزونه وردپرس بپردازیم. با ما همراه باشید.

ساخت نوار اطلاع رسانی در وردپرس با افزونه Simple Notices

پلاگین Simple Notices در مخزن وردپرس موجود بوده و تاکنون بیش از هزار نصب فعال داشته است و توسط آن قادر خواهید بود نوارهای اطلاع رسانی در وردپرس ایجاد کنید تا اطلاعات مهم سایتتان را به اطلاع مخاطبان و کاربران خود برسانید.

کار با افزونه Simple Notices

ابتدا افزونه را دریافت کرده و نصب و فعال کنید. پس از اینکه افزونه فعال شد، قسمتی در پیشخوان وردپرس با نام Notices اضافه خواهد شد که با کلیک بر روی آن وارد تنظیمات افزونه خواهید شد.

کار با افزونه Simple Notices

کار با افزونه Simple Notices

حال در قسمت عنوان می‌بایست عنوان اطلاعیه خود را وارد کنید. در قسمت توضیحات یا همان ویرایشگر متن قادر خواهید بود متن اصلی اطلاعیه خود را اضافه کرده و در قسمت Notice Configuration شما این امکان را دارید تا پس زمینه نوار اطلاع‌رسانی را مشخص نمایید. در زیر این قسمت گزینه Logged-in users only به چشم می‌خورد که با انتخاب آن اطلاعیه شما فقط به اعضای سایتتان نمایش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: گذاشتن یادداشت در پیشخوان وردپرس

 

بعد از اینکه اطلاعیه خود را کامل کردید بر روی انتشار کلیک کرده تا اطلاعیه مدنظرتان در سایت به نمایش دربیاید.

افزونه Simple Notices

افزونه Simple Notices

امیدواریم این افزونه وردپرس مورد توجه شما قرار گرفته و اطلاع رسانی به کاربران سایت‌تان را آسان تر کرده باشد. در ادامه می‌توانید این افزونه را دریافت کنید. شاد و موفق باشید.

دانلود افزونه وردپرس

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

نسخه 1.0.7

Download – 805KB

»» صفحه افزونه

[/stextbox]

منبع: wp4u.ir

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
ایجاد لودینگ در وردپرس

ایجاد لودینگ در وردپرس با افزونه Loading page

وجود لودینگ علاوه بر زیبایی که دارد باعث می‌شود، تا لود شدن کامل صفحه کاربران از سایت خارج نشده و زمان بیشتری را صبر کنند. به همین دلیل است که استفاده از صفحه لودینگ را پیشنهاد می‌کنیم. در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم که چگونه با کمک افزونه وردپرس می‌توانید ایجاد لودینگ در وردپرس را به راحتی انجام دهید. در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید
قرار دادن کد PHP در ابزارک وردپرس

قرار دادن کد PHP در ابزارک وردپرس با افزونه PHP Code Widget

اگر با قسمت ابزارک های وردپرس آشنایی داشته باشید، می‌دانید که یکی از آن‌ها ابزارک متن است که به صورت پیشفرض می‌توانید در آن از کد‌های HTML و متن ساده استفاده کنید. علاوه بر این شورت کد نیز در این ابزارک وردپرس قابل استفاده می‌باشد. با این وجود برخی از مدیران و کاربران وردپرس قصد دارند در ابزارک ها از کد php نیز بهره ببرند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم با معرفی یک افزونه وردپرس به آموزش قرار دادن کد PHP در ابزارک وردپرس بپردازیم.

بیشتر بخوانید
نمایش مطالب سایت روی اسلایدر در وردپرس

نمایش مطالب سایت روی اسلایدر در وردپرس با افزونه Responsive Posts Carousel

اگر شما مدیر یا طراحی یک سایت وردپرسی هستید و همیشه این سوال برایتان مطرح بوده که از چه افزونه‌ای برای نمایش مطالب سایت روی اسلایدر در وردپرس استفاده کنیم؟ بهترین افزونه برای این‌کار کدام هست؟ به شما این نوید را می‌دهم که در این مطلب قرار است به پاسخ سوالتان برسید و در ادامه قصد داریم مطالب سایت را در اسلایدر Carousel یا چرخان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *