آموزش ادغام اکانت های اسکایپ و مایکروسافت

ادغام اکانت های اسکایپ و مایکروسافت

با آموزش ادغام اکانت های اسکایپ و مایکروسافت با شما همراه خواهیم بود. با اسکایپ و مایکروسافت در زیر یک سقف، دیگر دلیلی ندارد که شما اقدام به لاگین های چند باره کنید و به جای اینکه سعی کنید لاگین های چند باره خود را پیگیری کنید، در واقع از یک رمز عبور برای اسکایپ و مایکروسافت استفاده می کنید. در این مطلب آموزش را در این باره خواهید دید. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

 

آموزش ادغام اکانت های اسکایپ و مایکروسافت

به این لینک مراجعه کنید. اگر از قبل وارد اکانت مایکروسافت خود شده اید، باید از اکانت خود خارج شوید و با جزئیات اکانت اسکایپ خود وارد حساب کاربری خود شوید. بعد از اینکه وارد حساب شدید، ممکن است با پیغام بروزرسانی اکانت خود با یک آدرس ایمیل پشتیبانی برای بازیابی اکانت مواجهه شوید.

 

آموزش ادغام اکانت های اسکایپ و مایکروسافت

01 آموزش ادغام اکانت های اسکایپ و مایکروسافت

مایکروسافت پیشنهاد می کند که از ایمیلی استفاده کنید که با آن در اسکایپ ثبت نام کرده اید. برای این منظور روی دکمه Next کلیک کنید. اگر که ترجیح می دهید، می توانید آدرس ایمیل جدیدی اضافه کنید.

 

ادغام اکانت های اسکایپ و مایکروسافت

02 آموزش ادغام اکانت های اسکایپ و مایکروسافت

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش ساخت گیف

[/stextbox]

اگر از قبل اکانت مایکروسافت ندارید، تمام کاری که باید انجام دهید این است که آدرس ایمیل پشتیبانی خود را تایید کنید و اکانت اسکایپ شما به یک اکانت مایکروسافت بروزرسانی می شود. و اگر از قبل اکانت مایکروسافت دارید، شما با پیغام اینکه رمز عبور اکانت مایکروسافت خود را وارد کنید مواجهه می شوید که بعد از آن می توانید پا پیش بگذارید و تایید کنید که می خواهید جفت اکانت ها را ادغام کنید.

 

آموزش ادغام اکانت های اسکایپ و مایکروسافت

03 آموزش ادغام اکانت های اسکایپ و مایکروسافت

 

و اگر در کل نمی خواهید خود را با قضیه اکانت ها آشفته کنید – در واقع شما می توانید بدون وارد شدن به حساب اسکایپ ،Skype conversation داشته باشید.که با مراجعه به سایت Skype و رفتن به صفحه اصلی فشردن دکمه Start a Conversation و وارد کردن نام دلخواه یا ایمیل یا شماره تلفن، وارد Skype conversation که هر لینک آن فقط 24 ساعت وقت دارد تا منقضی شود.همچنین می توانید از افزونه مخصوص مرورگر گوگل کروم به نام Skype Calling بهره ببرید.

منبع: wp4u.ir

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
آموزش ساختن جیمیل

آموزش ساختن جیمیل | صفر تا صد ساخت جیمیل به صورت تصویری

آنچه در این پست میخوانید آموزش ساختن جیمیل به صورت تصویری گام به گام جیمیل در کامپیوتر (ویندوز و مک)…

بیشتر بخوانید
حل مشکل Not registered on the network

حل مشکل روی شبکه ثبت نشده Not registered on the network

یکی از مشکلات متداول در گوشی های اندروید، عدم ثبت یا not registered on the network است. در زمانی که شما بخواهید تماسی برقرار کنید، اگر با این پیام مواجه شوید، موفق به تماس گرفتن نمی شوید و این خطا رخ می‎دهد. حالتی شبیه به رفتن آنتن گوشی و یا وقتی که مشکلی از سمت سرویس دهنده اپراتور بر روی خط شما ایجاد شود. در این مطلب قصد داریم آموزش حل مشکل Not registered on the network گوشی های اندروید را با شما به اشتراک بگذاریم. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

بیشتر بخوانید
آموزش دانلود زیرنویس از یوتیوب

آموزش دانلود زیرنویس از یوتیوب

در این مطلب قرار است با آموزش دانلود زیرنویس از YouTube همراه شما باشیم. اگر شما از بینندگان و استفاده کنندگان همیشگی یوتیوب باشید، احتمالا برای فهم بیشتر یا کاربرد آموزشی آن به زیرنویس نیاز پیدا کرده‌اید. قبل از شروع آموزش دریافت زیرنویس از YouTube باید این نکات را در نظر بگیرید. در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار کاربر کاربر مهمان سئو 29 آذر 1395

سلام.من همیشه مطالبتون رو دنبال میکنم.وبسایت خیلی خوبی دارید.ممنون

محمدرضا کشاورزی 30 آذر 1395

با سلام. ممنون از لطف شما