قیمت سورن توربو شارژ محصول جدید ایران خودرو

قیمت سورن توربو شارژ
آنچه در این پست میخوانید

هفته پیش از سورن توربو شارژ پرده برداری شد و این اتومبیل به صورت نقدی در زمان 20 روز تحویل داده می شود. برای اطلاعات بیشتر با وردپرس فور یو همراه باشید.

 

طبق مشاهداتی که از سایت رسمی ایران خودرو داشته ایم , سورن توربو شارژ در رنگ های سفید , خاکستری متالیک , آبی کبود متالیک ,آبی رویال متالیک , مشکی متالیک و قهوه ای روشن متالیک به متقاضیان فروخته می شود. 

همچنین قیمت سورن توربو شارژ 37 میلیون و 800 هزار تومان می باشد.

در این فروش , بیمه شخص ثالث , کارت طلایی و سرویس های امدادی سه ستاره  ارائه شده است. این سورن ,ایربگ و استاندارد آلایندگی یورو 4 را داراست.

قیمت سورن توربو شارژ

قیمت سورن توربو شارژ

اما طبق مصاحبه ای که با قائم مقام معاون توسعه محصولات جدید ایران خودرو انجام شده است به امکانات این سری از سورن 30 تا 40 درصد افزایش توان , 40 درصد افزایش گشتاور , 7 درصد کاهش مصرف سوخت و 13 درصد کاهش آلاینده های خروجی اضافه شده است. این ماشین دارای حداکثر توان خروجی 155 اسب بخار، گشتاور 214 نیوتون متر و مصرف سوخت 7.3 لیتر در 100 کیلومتر است. سرعت صفر تا 100 را در زمان 10 ثانیه پر می کند. طبق ادعای مسئولان ایران خودرو , اعلام شده با اینکه سورن توربو شارژ دارای موتور 1700 سی سی و معادل قدرت خودرویی با موتور 2400 سی سی کار میکند اما میزان آلایندگی آن برابر با آلایندگی اتومبیلی با موتور 1600 سی سی میباشد.

از جمله فناوری های مهمی که در سیستم این خودرو به کار برده شده است در تولید قوای محرکه با ورود 30 برابر هوای بیشتر به محفظه احتراق و افزایش 40 درصدی راندمان موتور میباشد.

به گفته وزیری، قائم مقام معاونت توسعه محصولات جدید ایران خودرو , در این ماشین تنها توربو شارژ ویژگی جدید نمی باشد بلکه گیربکس , سیستم مدیریت موتور , سیستم های سوخت رسانی و هوا رسانی , اگزوز , خنک کاری و شبکه برق و الکترونیک دارای طراحی جدید می باشند.

ایران خودرو برنامه دارد تا استفاده از موتورهای توربو شارژ را به محصولات دیگر گسترش دهد و از موتور های دوگانه سوز نیز استفاده کند.

منبع: ایران خودرو

قیمت سورن توربو شارژ ایران خودرو

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
گلکسی نوت 8 سامسونگ

از گلکسی نوت 8 سامسونگ رونمایی شد

رویداد اختصاصی Unpacked که در شهر نیویورک برگزار شد و طی آن شرکت سامسونگ از نوت 8 خود رونمایی کرد تا انتظارها برای معرفی این فبلت به پایان برسد. اگر شما هم مشتاقید تا از ویژگی‌های این گلکسی نوت 8 سامسونگ بیشتر بدانید با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

بیشتر بخوانید
اندروید اوریو

اندروید اوریو (Oreo) معرفی شد

اندروید اوریو (Oreo) بالاخره معرفی شد تا به شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوانی که وجود داشت پایان دهد. اندروید Oreo نام جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید خواهد بود. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید تا با ویژگی‌های آن آشنا شوید.

بیشتر بخوانید
ایکس باکس وان ایکس

ایکس باکس وان ایکس ، ایکس باکس بعدی مایکروسافت

ایکس باکس جدید، ایکس باکس وان ایکس ، که قبلا با نام کدی پروژه اسکورپیو نامیده شده بود، اخیرا به طور رسمی در کنفرانس ایکس باکس در لس آنجلس رونمایی شد. گرچه از قبل بعضی از مشخصات فنی و قدرت این کنسول مشخص بود ولی آن چیزی که معلوم نبود قیمت، تاریخ عرضه، و البته نام آن بود. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *