گوشی لومیا 650 رسما معرفی شد

گوشی لومیا 650

بالاخره گوشی لومیا 650 ، Lumia 650 توسط شرکت مایکروسافت به طور رسمی معرفی شد. برای اطلاع از مشخصات و ویژگی های این گوشی با وردپرس فور یو همراه باشید.

صفحه نمایش لومیا 650

گوشی هوشمند جدید لومیا 650 ( Lumia 650 ) از یک صفحه‌ نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720p بهره می برد، اما برخلاف مدل پایین‌تر این گوشی که لومیا 550 نام دارد، کمپانی مایکروسافت در جدیدترین محصول خود از یک پنل AMOLED استفاده کرده است. مایکروسافت صفحه‌ی جدید خود را با توجه به رده‌‌ای که گوشی از نظر قیمتی در آن قرار دارد «زیباترین صفحه‌ای که تاکنون ساخته‌ایم» نام گذاری کرده است.

سخت افزار لومیا 650

همچنین لومیا 650 از یک تراشه‌ی اسنپدراگون 212 استفاده می کند که از یک پردازنده‌ی 4 هسته‌ای Cortex-A7 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز بهره مند است. در این اسمارت فون 1 گیگابایت رم و حافظه‌ی ذخیره سازی 16 گیگابایتی به کار رفته که نسبت به مدل قبلی یعنی لومیا 550 یک پیشرفت محسوب می‌شود. البته شما می‌توانید میزان حافظه‌ی داخلی را به لطف وجود درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس دی افزایش دهید که این هم از جمله نکات مثبت این گوشی می باشد.

دوربین لومیا 650

گوشی لومیا 650 مایکروسافت

گوشی لومیا 650 – 1

به بخش دوربین Lumia 650 می رویم، جایی که این گوشی از یک دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب که دارای یک سنسور 1.4 اینچی و روزنه‌ی f/2.2 است، بهره می گیرد. در جلو نیز برای دوست داران سلفی، یک دوربین 5 مگاپیکسلی تعبیه شده تا از خود تصاویر سلفی گرفته و همچنین بتوانند چت تصویری داشته باشند.

برخی از ویژگی های لومیا 650

لومیا 650 مایکروسافت

گوشی لومیا 650 – 2

بر اساس آنچه که شرکت مایکروسافت اعلام کرده در گوشی جدید این کمپانی از قاب آلومینیومی استفاده شده و برای شخصی‌سازی لومیا 650 می‌توانید از کاورهای پشت قابل تعویض که به رنگ سیاه و سفید هستند استفاده کنید. لومیای جدید دارای 122 گرم وزن و در ابعاد 142 در 70.9 به ضخامت 6.9 میلی‌متر خواهد بود. وظیفه تامین انرژی آن هم بر عهده باتری قابل تعویضی با ظرفیت 2000 میلی‌آمپر بر ساعت می باشد.

از دیگر ویژگی های لومیا 650 مایکروسافت می توان به پشتیبانی از 2G/3G/4G، LTE Cat 4 ، NFC ،Wi-Fi 802.11b/g/n، بلوتوث V4.1، و GPS با A-GPS ،GLONASS، و Beidou اشاره کرد. همچنین این گوشی دارای مدلی با پشتیبانی از سیم کارت دوگانه نیز بوده و به علاوه شما می توانید از رادیوی FM نیز در لومیا 650 استفاده کنید.

قیمت لومیا 650

این طور که مشخص شده Lumia 650 قرار است از پنج شنبه، بیست و نهم بهمن ماه در بازارهای اروپا به قیمت 199 دلار عرضه شود. البته ما نیز مانند شما در تعجب هستیم که چرا برای بازار اروپا به دلار قیمت اعلام شده است! 

نظر شما درباره لومیا 650 چیست؟ نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phonearena

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
گلکسی نوت 8 سامسونگ

از گلکسی نوت 8 سامسونگ رونمایی شد

رویداد اختصاصی Unpacked که در شهر نیویورک برگزار شد و طی آن شرکت سامسونگ از نوت 8 خود رونمایی کرد تا انتظارها برای معرفی این فبلت به پایان برسد. اگر شما هم مشتاقید تا از ویژگی‌های این گلکسی نوت 8 سامسونگ بیشتر بدانید با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

بیشتر بخوانید
اندروید اوریو

اندروید اوریو (Oreo) معرفی شد

اندروید اوریو (Oreo) بالاخره معرفی شد تا به شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوانی که وجود داشت پایان دهد. اندروید Oreo نام جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید خواهد بود. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید تا با ویژگی‌های آن آشنا شوید.

بیشتر بخوانید
ایکس باکس وان ایکس

ایکس باکس وان ایکس ، ایکس باکس بعدی مایکروسافت

ایکس باکس جدید، ایکس باکس وان ایکس ، که قبلا با نام کدی پروژه اسکورپیو نامیده شده بود، اخیرا به طور رسمی در کنفرانس ایکس باکس در لس آنجلس رونمایی شد. گرچه از قبل بعضی از مشخصات فنی و قدرت این کنسول مشخص بود ولی آن چیزی که معلوم نبود قیمت، تاریخ عرضه، و البته نام آن بود. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *