آموزش قرار دادن گیف در وردپرس

آموزش قرار دادن گیف در وردپرس

احتمالا برایتان پیش آمده است که بخواهید از تصویر متحرکی درون نوشته سایت وردپرس خود استفاده کنید ولی متاسفانه اغلب با این مشکل مواجه می‌شوید که گیف شما حالت متحرک خود را از دست می‌دهد و مانند یک تصویر ثابت عمل می‌کند. برای رفع این مشکل تصمیم گرفتیم تا در این مطلب آموزش قرار دادن گیف در وردپرس را قرار دهیم. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

آموزش قرار دادن گیف در وردپرس

همانطور که تجربه کرده‌اید وردپرس، آپلودر ساده و با امکاناتی را دارد که به وسیله آن می‌توانید فایل یا تصویر مورد نظرتان را به مطالب سایت خود اضافه کنید. وقتی که تصویری را در وردپرس آپلود می‌کنید می‌بینید که سایزهای مختلفی را برای تصویرتان در نظر می‌گیرد که یکی از آن‌ها سایز اصلی می‌باشد. هنگامی که چندین سایز از تصویر متحرک ایجاد می‌شود، تنها اولین فریم GIF ذخیره می‌شود و به همین دلیل تصویر ثابتی را خواهیم داشت. حال برای اینکه به درستی گیف مورد نظرتان آپلود شود، لازم است مراحل خاصی را طی کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش ساخت گیف

 

نحوه اضافه کردن تصویر متحرک به وردپرس

  1. ابتدا روی گزینه افزودن پرونده چند رسانه ای یا همان add media کلیک کنید.

    آموزش قرار دادن گیف در وردپرس
    01 آموزش قرار دادن گیف در وردپرس
  2. گیف مورد نظرتان را آپلود کنید و پس از آن از قسمت سایز اندازه اصلی را انتخاب کنید. حال افزودن به نوشته را انتخاب کنید.

     قرار دادن تصویر متحرک در وردپرس
    02 آموزش قرار دادن گیف در وردپرس
  3. حال می‌توانید هم از قسمت دیداری ویرایشگر و هم از قسمت پیش نمایش متحرک بودن تصویر را بررسی کنید.

    قرار دادن گیف در وردپرس
    03 آموزش قرار دادن گیف در وردپرس

[stextbox id=”warning” direction=”rtl”]

نکته ای که باید در استفاده از گیف مدنظر قرار دهید این است که معمولا تصاویر متحرک حجم بیشتری دارند، پس در استفاده به اندازه و مناسب از آن ها در نوشته‌ها دقت کنید تا سرعت سایتتان به کاهش روبرو نشود.

[/stextbox]

امیدواریم این آموزش وردپرس هم مورد توجه شما قرار گرفته باشد و توانسته باشیم قدمی در رفع مشکل شما برداریم. با نظرات و پیشنهادات خود ما را در جهت بهبود یاری کنید.

منبع: wpbeginner

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *