عرضه بازی Assassin’s Creed Identity برای iOS

بازی Assassin’s Creed Identity
آنچه در این پست میخوانید

همانطور که می دانید، سری بازی Assassin’s Creed یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌های ویدیویی است که طرفداران زیادی را کسب کرده است. حالا اخیرا بازی Assassin’s Creed Identity برای پلتفرم iOS عرضه شده البته با این تفاوت این بازی در سبک اکشن نقش آفرینی‌ست. برای کسب اطلاعات بیشتر با وردپرس فور یو همراه باشید.

بار اول نیست که یک بازی از سری Assassin’s Creed برای موبایل عرضه شده است. Identity گیمر را به دوران رنسانس ایتالیا می‌برد البته با این تفاوت که المان‌های نقش آفرینی نیز به سبک اکشن مخفی کاری اضافه شده است.

در این بازی شما ابتدا باید کلاسی را انتخاب کرده و کاراکتر خود را شخصی سازی کنید. سپس با ادامه بازی و کسب تجربه‌ بیشتر، قدرت‌های جدیدی را یاد گرفته و شخصیت بازی را نیرومندتر کنید و به جنگ با دشمنان بروید.

Assassin’s Creed Identity هم اکنون به قیمت 4.99 دلار در فروشگاه اپ استور قابل خریداری‌ست. این بازی در گوشی‌های آیفون 5 به بعد و تبلت‌های آیپد 3 به بعد قابل اجرا بوده و نسخه‌ اندروید آن نیز به احتمال زیاد در بهار عرضه خواهد شد.

این طور که پیش بینی می شود این بازی مورد توجه کاربران iOS قرار خواهدگرفت. حال باید دید که نظر کاربران درباره آن چه خواهد بود. شما هم نظراتتان را درباره این بازی با ما درمیان بگذارید.

تریلر بازی Assassin’s Creed Identity

دانلود تریلر

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
گلکسی نوت 8 سامسونگ

از گلکسی نوت 8 سامسونگ رونمایی شد

رویداد اختصاصی Unpacked که در شهر نیویورک برگزار شد و طی آن شرکت سامسونگ از نوت 8 خود رونمایی کرد تا انتظارها برای معرفی این فبلت به پایان برسد. اگر شما هم مشتاقید تا از ویژگی‌های این گلکسی نوت 8 سامسونگ بیشتر بدانید با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

بیشتر بخوانید
اندروید اوریو

اندروید اوریو (Oreo) معرفی شد

اندروید اوریو (Oreo) بالاخره معرفی شد تا به شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوانی که وجود داشت پایان دهد. اندروید Oreo نام جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید خواهد بود. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید تا با ویژگی‌های آن آشنا شوید.

بیشتر بخوانید
ایکس باکس وان ایکس

ایکس باکس وان ایکس ، ایکس باکس بعدی مایکروسافت

ایکس باکس جدید، ایکس باکس وان ایکس ، که قبلا با نام کدی پروژه اسکورپیو نامیده شده بود، اخیرا به طور رسمی در کنفرانس ایکس باکس در لس آنجلس رونمایی شد. گرچه از قبل بعضی از مشخصات فنی و قدرت این کنسول مشخص بود ولی آن چیزی که معلوم نبود قیمت، تاریخ عرضه، و البته نام آن بود. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *