تب بندی واکنش گرا در وردپرس با Easy Responsive Tabs

تب بندی واکنش گرا در وردپرس

احتمالا برای شما پیش آمده که بخواهید در وب سایت وردپرسی خود از تب بندی برای تقسیم و کوتاه تر شدن مطلب استفاده کنید. در ادامه افزونه Easy Responsive Tabs را به شما معرفی می کنیم که افزونه ای برای تب بندی واکنش گرا در وردپرس می باشد. با وب پرو فور یو همراه باشید.

طولانی بودن زیاد مطالب در وب سایت معمولا از چند لحاظ قابل تامل است:

  • افرادی که در موتورهای جستجو به دنبال جوابی برای سوال خود می گردند معمولا به دنبال مطالبی کوتاه هستند که جواب سوال در آن باشد
  • طولانی بودن نوشته احتمالا باعث می شود افراد به سرعت صفحه را بسته و به دنبال لینک دیگری در موتور جستجو بروند که این خود باعث افزایش Bounce Rate وبسایت شما برای آن صفحه می شود که در رتبه بندی آن در موتورهای جستجو تاثیر خوبی نخواهد گذاشت.

هرچند که با توجه به مخاطبین متفاوت پست های گوناگون تعداد کلمات آنها نیز متفاوت خواهد بود ولی در کل برای مطالب آموزشی بهترین حالت نگهداری کاربر در صفحه به مدت حدود 8 دقیقه است.

اگر به دلایل گفته شده در بالا یا هر دلیل دیگری به دنبال تب بندی واکنش گرا در وردپرس هستید افزونه Easy Responsive Tabs شما را در این کار یاری خواهد کرد.از خصوصیات بسیار کاربردی این افزونه ریساپانسیو بودن آن است که باعث نمایش متفاوت و مناسب آن در رزولوشن های مختلف در دستگاه های مختلف می شود.

راهنمای نصب Easy Responsive Tabs

برای دانلود Easy Responsive Tabs به لینک موجود در پایین صفحه مراجعه فرمایید. پس از نصب و راه اندازی تنظیماتی را باید انجام دهید که شامل موقعیت تب ها، تعداد تب ها، هدر تب بندی، چپ و راست بودن آن ها و رنگی است که قصد دارید برای متن، بدنه و هدر تب ها انتخاب کنید.در آخر و پس از انجام تنظیمات نوشته خود را در شرت کدهایی که تب بندی های انجام شده را بوسیله آنها در مطلب قرار می دهید بگذارید.

خلاصه و جمع بندی

Easy Responsive Tabs افزونه ای از وردپرس است که تب بندی مطالب وبسایت را برای شما انجام می دهد و به شما کمک می کند مطالب بلند وبسایت خود را منظم تر کرده و به قسمت های کوچک تری تقسیم کنید. این موضوع نه تنها در منظم سازی مطالب به شما کمک می کند بلکه آنها را برای کاربر های شما هم دلپذیرتر می کند.

دانلود افزونه Easy Responsive Tabs

Download – 27KB

»» صفحه افزونه

منبع: wp4u.ir

تب بندی واکنش گرا در وردپرس

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
هاست وردپرس چیست

هاست وردپرس چیست و چه مزایایی دارد؟

آنچه در این پست میخوانید هاست وردپرس چیست و چه مزایایی دارد؟هاست وردپرس چیست؟برای چه کسانی کاربرد دارد؟انواع هاست وردپرس…

بیشتر بخوانید
دلیل استفاده از وردپرس

10 دلیل استفاده از وردپرس که باید بدانید

حقیقتی که باید در مورد وردپرس گفته شود این است که که بزرگترین بستر مدیریت محتواست. گرچه، این دلیلی کافی، برای اینکه شما از وردپرس استفاده کنید هم نیست و ممکن است چندین سوال ذهن شما را درگیر کرده باشد. برای رسیدن به پاسخ این سوال‌ها با وردپرس فور یو همراه باشید.

بیشتر بخوانید
مقایسه وردپرس با جوملا و دروپال

مقایسه وردپرس با جوملا و دروپال

آنچه در این پست میخوانید وردپرسجوملادروپالمقایسه وردپرس با جوملا و دروپالجمع بندی سیستم مدیریت محتوا (CMS) یک سیستم نرم افزاری…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *