تاریخ عرضه Huawei P9 در ایران

تاریخ عرضه Huawei P9 در ایران
آنچه در این پست میخوانید

شاید شما هم شنیده باشید که به زودی پرچمداران هواوی وارد بازار ایران می شوند و رسما معرفی خواهند شد. با وردپرس فور یو همراه باشید تا از تاریخ عرضه Huawei P9 و نسخه پلاسش مطلع شوید.

تاریخ عرضه Huawei P9 در ایران

به گزارش وردپرس فور یو و به نقل از گجت نیوز، اسمارت فون های هواوی پی 9 (Huawei P9) و هواوی پی 9 پلاس (Huawei P9 Plus) که بر اساس تاریخ مشخص شده برای عرضه در اروپا، احتمالاً در اواخر اردیبهشت به صورت غیررسمی وارد ایران خواهند شد، با اختلاف‌زمانی کوتاه توسط نمایندگی هواوی در ایران معرفی شده و سپس شاهد عرضه رسمی هواوی P9 و مدل پلاس آن در ایران خواهیم بود هرچند در مورد عرضه‌ی پی 9 لایت اطلاعاتی در دسترس نداریم.

این را هم باید اضافه کنیم که هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این گوشی ها در درون ایران منتشر نشده است. البته طبق معمول شایعاتی از قیمت های هواوی پی 9 و نسخه پلاسش به گوش می رسد که بر طبق آن ها قیمت حدودی 2 میلیون 500 هزار تومان برای آن ها در نظر گرفته شده است که بنابر انتظار پس از سه تا چهار هفته این قیمت تا حدود نسبتا زیادی کاهش می یابد.

حال باید صبر کرد و دید قیمت و استقبال کاربران چگونه خواهد بود؟! نظر شما درباره این گوشی ها و قیمتشان چیست؟

پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه کنید ← گوشی را گران نخرید

منبع: wp4u.ir

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
گلکسی نوت 8 سامسونگ

از گلکسی نوت 8 سامسونگ رونمایی شد

رویداد اختصاصی Unpacked که در شهر نیویورک برگزار شد و طی آن شرکت سامسونگ از نوت 8 خود رونمایی کرد تا انتظارها برای معرفی این فبلت به پایان برسد. اگر شما هم مشتاقید تا از ویژگی‌های این گلکسی نوت 8 سامسونگ بیشتر بدانید با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

بیشتر بخوانید
اندروید اوریو

اندروید اوریو (Oreo) معرفی شد

اندروید اوریو (Oreo) بالاخره معرفی شد تا به شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوانی که وجود داشت پایان دهد. اندروید Oreo نام جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید خواهد بود. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید تا با ویژگی‌های آن آشنا شوید.

بیشتر بخوانید
ایکس باکس وان ایکس

ایکس باکس وان ایکس ، ایکس باکس بعدی مایکروسافت

ایکس باکس جدید، ایکس باکس وان ایکس ، که قبلا با نام کدی پروژه اسکورپیو نامیده شده بود، اخیرا به طور رسمی در کنفرانس ایکس باکس در لس آنجلس رونمایی شد. گرچه از قبل بعضی از مشخصات فنی و قدرت این کنسول مشخص بود ولی آن چیزی که معلوم نبود قیمت، تاریخ عرضه، و البته نام آن بود. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *