انتشار اندروید 6 برای آنر 6 هواوی

انتشار اندروید 6 برای آنر 6 هواوی
آنچه در این پست میخوانید

بر اساس خبرهایی که منتشر شده است ساعاتی پیش هواوی بروزرسانی اندروید 6.0 را برای آنر 6 منتشر کرده است، بنابراین به تدریج کاربران این محصول در سرتاسر جهان این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد. برای اطلاعات بیشتر با وردپرس فور یو همراه باشید.

انتشار اندروید 6 برای آنر 6 هواوی

هواوی Honor 6 بروزرسانی اندروید مارشمالو را دریافت کرده است و کاربران هندی اینگونه گزارش داده‌اند که آپدیت مذکور را بصورت OTA دریافت کرده‌اند. این بروزرسانی حدود 700 مگابایت حجم دارد و شماره ساخت آن H60-L04C675B810 می باشد.

اندروید 6 برای آنر 6 هواوی

انتشار اندروید 6 برای آنر 6 هواوی

نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که این نسخه فعلا برای تمام محصولات عرضه نشده، اما آن چه که انتظار می رود این است که برای سایر گوشی‌ها نیز به زودی ارائه شود. البته باید بگوییم که انتظار ما این است که دستگاه‌های قفل شده مدتی بعد بتوانند این آپدیت را دریافت کنند. اگر شما نیز آنر 6 هواوی دارید بهتر است از طریق بخش تنظیمات انتشار بروزرسانی جدید را چک کنید و در صورت وجود آپدیت، گوشی‌تان را ارتقا دهید.

لطفا نظرات و مشکلات خود را درباره آپدیت گوشی با ما درمیان بگذارید. ما در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما خواهیم بود.

منبع: gsmarena

انتشار اندروید 6 برای آنر 6 هواوی

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
گلکسی نوت 8 سامسونگ

از گلکسی نوت 8 سامسونگ رونمایی شد

رویداد اختصاصی Unpacked که در شهر نیویورک برگزار شد و طی آن شرکت سامسونگ از نوت 8 خود رونمایی کرد تا انتظارها برای معرفی این فبلت به پایان برسد. اگر شما هم مشتاقید تا از ویژگی‌های این گلکسی نوت 8 سامسونگ بیشتر بدانید با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

بیشتر بخوانید
اندروید اوریو

اندروید اوریو (Oreo) معرفی شد

اندروید اوریو (Oreo) بالاخره معرفی شد تا به شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوانی که وجود داشت پایان دهد. اندروید Oreo نام جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید خواهد بود. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید تا با ویژگی‌های آن آشنا شوید.

بیشتر بخوانید
ایکس باکس وان ایکس

ایکس باکس وان ایکس ، ایکس باکس بعدی مایکروسافت

ایکس باکس جدید، ایکس باکس وان ایکس ، که قبلا با نام کدی پروژه اسکورپیو نامیده شده بود، اخیرا به طور رسمی در کنفرانس ایکس باکس در لس آنجلس رونمایی شد. گرچه از قبل بعضی از مشخصات فنی و قدرت این کنسول مشخص بود ولی آن چیزی که معلوم نبود قیمت، تاریخ عرضه، و البته نام آن بود. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *