آموزش رفع هنگ و کندی گوشی های اندرویدی

آموزش برطرف کردن هنگ گوشی های اندرویدی

با آموزش رفع هنگ و کندی گوشی های اندرویدی در خدمت شما هستیم. بیشتر شما کاربران اندروید با هنگ یا به عبارتی کند شدن گوشی آشنایی دارید که قصد داریم در این آموزش با انجام چند کار کمی وضعیت کندی گوشی و  هنگ آن را بهتر کنیم. با وردپرس فور یو همراه باشید.

خب اولین کاری که می کنیم اعمال تغییراتی در گزینه برنامه نویسان می باشد.خوب برای این کار اولین قدم فعال کردن گزینه برنامه نویسان می باشد.

فعال کردن گزینه برنامه نویسان:

برای فعال کردن گزینه های توسعه دهنده (Developer Options)، صفحه تنظیمات را باز کنید، پیمایش را رو به پایین انجام دهید، و بر روی “در مورد تلفن”(About phone) یا “در مورد تبلت” (About tablet) بزنید.
پیمایش را به سمت پایین صفحه در مورد (About) انجام دهید و زمینه شماره ساخت (Build number) را پیدا کنید.
روی زمینه شماره ساخت هفت باز بزنید تا گزینه های توسعه دهنده فعال شود. با چند بار زدن، شمارش معکوسی را می خواند که عکسی از فعال شدن آن مشاهده خواهید کرد.

این قسمت فعال سازی بود حال سراغ تغییرات در این بخش می رویم.

 

تغییرات در بخش گزینه های برنامه نویسان:

خوب در این قسمت اول سراغ قسمت محدود کننده پردازش در پس زمینه می رویم.در این قسمت همان طوری که می بینید چند انتخاب وجود دارد.
روی یک پردازش که بهترین گزینه هم می باشد قرار می دهیم. برای گوشی های سیستم ضعیف که با باز کردن چند پنجره هنگ می کنند فقط یک نکته اینکه بعد از هربار خاموش و روشن کردن گوشی، این مورد به حالت اولیه بر می گردد که دوباره باید تنظیم کنید.
اما بعضی ها می گویند روی بدون پردازش در پس زمینه قرار دهید ولی امکان به وجود آمدن احتلال می شود.
خوب راه کار 2 مناسب گوشی هایی که سی پی یو چهار هسته یا به عبارتی قدرت خوبی دارند مناسب نمی باشد ولی مقداری در سرعت تاثیر می گذارد.
مقیاس پویایی و پویایی انتقالی ومدت انیماتور رو به مقادیر آنها را از 1x به 0.5x تغییر دهید
خوب قدم بعدی استفاده از gpu هس؛ سرعت هم مقداری افزایش پیدا می کنه و در بازی و رابط کاربری سرعت بهتر می شود.

خوب این بخش نیز تمام شد.حال سراغ برنامه ها برویم.

 

برنامه برای افزایش سرعت گوشی:

یکی از عواملی که سرعت گوشی رو کند می کنه پر شدن رم و درگیر شدن پردازنده با برنامه باز هست خوب برنامه هایی مثل کلین مستر و… سرعت گوشی رو کند می کنند خوب در این موقع دو برنامه هست که واقعا کاربرد داره و سرعت گوشی کند که نمی کند باعث افزایش هم میشه به علاو کاهش مصرف باتری.اگر گوشی شما روت می باشد از این برنامه استفاده کنید: Servicely برنامه قدرتمند بهینه سازی اندروید و کاهش مصرف باتری و افزایش رم آزاد
و اگر گوشی شما روت نیست از این برنامه استفاده کنید: APUS Booster برنامه ایی که رم اندروید بدون روت خالی می کند .این دو برنامه عالی هستند.

 

تمام شد این هم از آموزش رفع هنگ و کندی گوشی های اندرویدی . لطفاً نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: wp4u.ir

آموزش رفع هنگ و کندی گوشی های اندرویدی

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
ساخت استیکر برای تلگرام

آموزش ساخت استیکر برای تلگرام

آنچه در این پست میخوانید آموزش ساخت استیکر برای تلگرامچگونه استیکر تلگرام خود را بسازیم ؟معرفی ابزارهای ساخت استیکر برای…

بیشتر بخوانید
استیکرهای پیشفرض تلگرام

استیکرهای پیشفرض تلگرام چه کسانی هستند؟

احتمالا شما هم از تلگرام و استیکرهایش زیاد استفاده می کنید و حتما استیکرهای پیشفرض تلگرام را هم تا به حال دیده اید و برایتان این سوال پیش آمده که این شخصیت ها چه کسانی هستند؟ در این مطلب می خواهیم در بررسی جالبی به معرفی شخصیت های استیکرهای تلگرام بپردازیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید
آموزش توییتر

آموزش توییتر | صفر تا صد آموزش ایکس به صورت تصویری

آنچه در این پست میخوانید آموزش توییتر به صورت جامعمقدمه و معرفی کوتاهی از توییتر و ایکسآموزش نصب توییتر و…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *