استیکرهای پیشفرض تلگرام چه کسانی هستند؟

استیکرهای پیشفرض تلگرام چه کسانی هستند؟

احتمالا شما هم از تلگرام و استیکرهایش زیاد استفاده می کنید و حتما استیکرهای پیشفرض تلگرام را هم تا به حال دیده اید و برایتان این سوال پیش آمده که این شخصیت ها چه کسانی هستند؟ در این مطلب می خواهیم در بررسی جالبی به معرفی شخصیت های استیکرهای تلگرام بپردازیم. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

استیکرهای پیشفرض تلگرام چه کسانی هستند؟

هر کدام از شخصیت هایی که در تصاویر می بینید را در ادامه معرفی می کنیم:

استیکرهای پیشفرض تلگرام
01 استیکرهای پیشفرض تلگرام

آبراهام لینکلن : شانزدهمین رئیس‌جمهور ایالات متحدهٔ آمریکا و به عنوان اولین رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا که از حزب جمهوری‌خواه بود. امروزه او بدین جهت مشهور است که به تاریخ برده‌داری در آمریکا خاتمه داد و ایالات متحده آمریکا را با نظارت بر مسائل مربوط به جنگ در دوران جنگ داخلی آمریکا پابرجا نگه داشت.

سالوادور دالی : نقاش فراواقع‌گرای اسپانیایی بود. دالی طراحی ماهر بود که بیشتر به خاطر خلق تصاویری گیرا و خیالی در آثار فراواقع‌گرایش به شهرت رسید. مهارتش در نقاشی اغلب به تاثیر نقاشان رنسانس نسبت داده می‌شود. معروف‌ترین اثر سالوادور دالی به‌نام تداوم حافظه در سال ۱۹۳۱ خلق شد. وی همچنین در عکاسی، مجسمه‌سازی و فیلم‌سازی نیز فعالیت داشت.

آلبرت انیشتین : انیشتین را تقریبا همه می شناسند! فیزیکدان نظری آلمانی بود و بیشتر به خاطر نظریّه نسبیت و بویژه برای هم‌ارزی جرم و انرژی (E=mc۲) شهرت دارد. اینشتین جایزه نوبل فیزیک را در سال ۱۹۲۱ برای خدماتش به فیزیک نظری و به خصوص به خاطر کشف قانون اثر فوتوالکتریک دریافت کرد.

ماهاتما گاندی : رهبر سیاسی و معنوی هندی‌ها بود که ملت هند را در راه آزادی از استعمار امپراتوری بریتانیا رهبری کرد. او در طول زندگیش استفاده از هر نوع ترور و خشونت برای رسیدن به مقاصد را رد می‌کرد.

نیکولا تسلا : مخترع، مهندس برق و مهندس مکانیک صربی الاصل آمریکایی است و بیشتر به دلیل سهمش در طراحی سیستم نوین برق‌رسانی براساس جریان متناوب (AC) شناخته می‌شود.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش ارتباط با مدیر کانال تلگرام

[/stextbox]

استیکرهای تلگرام
02استیکرهای پیشفرض تلگرام

مرلین مونرو : بازیگر، خواننده و مانکن مشهور آمریکایی بود و در سن ۳۶ سالگی و در اوج محبوبیت درگذشت. مریلین مونرو از مهمترین بازیگران قرن بیستم است. مریلین مونرو از پول‌سازترین ستارگان عصر خود بود.

فرانتس کافکا : زاده ۳ ژوئیه ۱۸۸۳ و یکی از بزرگ‌ترین نویسندگان آلمانی‌زبان در قرن بیستم بود. آثار کافکا در زمرهٔ تأثیرگذارترین آثار در ادبیات غرب به شمار می‌آیند.

جان وینستون لنون : متولد ۹ اکتبر ۱۹۴۰ ، خواننده، ترانه سرا، موسیقیدان، آهنگساز و شاعر، از معروف‌ترین، شناخته‌ترین و برجسته‌ترین چهره‌های دنیای موسیقی راک، در انگلستان، به دنیا آمد. او به‌عنوان یکی از اعضای مؤسس گروه بیتلز در سراسر جهان شناخته شده است.

ریچارد واگنر : آهنگ‌ساز، رهبر ارکستر، نظریه‌پرداز موسیقی و مقاله‌نویس آلمانی بود. شهرت او بیشتر بخاطر اپراهای او است. در دنیای موسیقی کلاسیک از وی به عنوان ادامه دهنده راه بتهوون یاد می‌کنند.

مارک توین : سمیوئل لنگهورن کلمنز که بیشتر با نام هنری اش مارک توین شناخته می‌شود، نویسنده و طنزپرداز آمریکایی بود. او شهرت خود را مدیون رمان ماجراهای هاکلبری فین و ماجراهای تام سایر است.

استیکر پیشفرض تلگرام
03 استیکرهای پیشفرض تلگرام

چارلی چاپلین : یکی از مشهورترین بازیگران و کارگردانان و همچنین آهنگساز برجسته هالیوود و برنده جایزه اسکار است. بیشتر فیلم‌های او کمدی و صامت هستند. چاپلین در زمینه‌های سینما و تئاتر ۷۷ سال (۱۸۹۹–۱۹۷۶) فعالیت کرد که شروع فعالیت‌های وی از سالن ویکتوریا انگلستان به عنوان پسربچه‌ای آغاز شد و تا سن ۸۷ سالگی ادامه یافت. چاپلین یکی از محبوب‌ترین و بزرگترین هنرمندان قرن بیستم میلادی و تاریخ سینما است و در طول دوران فعالیت هنری‌اش، سه‌بار موفق به گرفتن جایزه اسکار شد.

جان رونالد تالکین : نویسنده و زبان‌شناس بریتانیایی است که کتاب‌های هابیت و ارباب حلقه‌ها از آثار اوست. او از سال ۱۹۲۵ تا ۱۹۵۹، استاد زبانشناسی تاریخی در دانشگاه آکسفورد بود.

استیو جابز : کارآفرین، مخترع، بنیان‌گذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بود. در سال ۱۹۷۶، جابز ۲۱ساله به‌همراه دوستش استیو وزنیاک ۲۶ساله، شرکت اپل را تأسیس کردند. اولین رایانه شخصی‌ای که شرکت اپل به بازار معرفی کرد، اپل I نام داشت.

زیگموند فروید : عصب‌شناس اتریشی است که پدر علم روانکاوی شناخته می‌شود. فروید در سال ۱۸۸۱ از دانشگاه وین پذیرش گرفت و سپس در زمینه‌های اختلالات مغزی و گفتاردرمانی و کالبدشناسی اعصاب میکروسکوپی در بیمارستان عمومی وین به تحقیق پرداخت و به عنوان استاد دانشگاه در رشته نوروپاتولوژی در سال ۱۸۸۵ منصوب و در سال ۱۹۰۲ به عنوان پروفسور شناخته شد.

امیدواریم این مطلب برایتان جالب بوده باشد. سعی کردیم تا به صورت مختصر شما را با این افراد سرشناس آشنا کنیم.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *