افزونه PageBuilder ساخت صفحاتی واکنش گرا و مطابق با میل شما

افزونه PageBuilder ساخت صفحاتی واکنش گرا و مطابق با میل شما

دیگر با وردپرس همه چیز راحت شده است. همانطور که سازندگانش گفته اند در ۵ دقیقه می توان وبسایتی را راه اندازی و شروع به کار با آن کرد؛ به راحتی می توان با گردشی کوتاه در اینترنت قالب های زیبایی برای آن پیدا کرد و حتی حدود وبسایتی را که هنوز نساخته ایم تنها با بارگذاری قالبی که انتخاب کرده ایم ببینیم. شاید به خاطر همین آماده و در دسترس بودن وردپرس هم هست که خیلی از اوقات همه چیز همانطور که می خواهیم نیست. بهترین و راحت ترین مثال هم همین موضوعی است که امروز قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم؛ صفحاتی از یک قالب که به شکلی نیستند که شما می خواهید. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید تا با افزونه PageBuilder ساخت صفحاتی واکنش گرا و مطابق با میل شما آشنا شوید.

یکی از افزونه هایی که به شما امکانات خوبی در ساخت صفحات در فضای وردپرس را میدهد PageBuilder محصولی از SiteOrigin است که در این نوشته نگاهی به نحوه کارکرد آن می کنیم. از خصوصیات بسیار خوبی که این افزونه دارد هم میتوانیم به سازگاری آن با تمامی قالب های وردپرس، داشتن محیط گرافیکی ساده، و امکان ساخت صفحات واکنش گرا اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید: افزونه وردپرس LayerSlider اسلایدر واکنش گرا فارسی

نصب افزونه PageBuilder

در مورد نصب افزونه نکته خاصی وجود ندارد و شما می توانید مانند افزونه های دیگر این افزونه را هم نصب کنید. تنها نکته ای که وجود دارد، این است که پس از نصب گزینه ای در محیط وردپرس اضافه نخواهد شد. برای اینکه به افزونه دسترسی داشته باشید به قسمت برگه ها و افزودن برگه بروید. به مانند شکل زیر خواهید دید که گزینه PageBuilder به ویرایشگر صفحات اضافه شده است.

افزونه PageBuilder ساخت صفحاتی واکنش گرا
01 افزونه PageBuilder


با کلیک بر روی این گزینه به صفحه این افزونه منتقل خواهید شد. اگر خودتان با این پلاگین کار کنید حتما به خیلی از ویژگی های آن پی خواهید برد و به خوبی کار کردن با آن را یاد می گیرید ولی در اینجا به چند مثال از امکانات این افزونه می پردازیم.

با کلیک بر روی گزینه Add Row قادر خواهید بود که تعداد ردیف ها را اضافه کنید.

افزونه PageBuilder
02 افزونه PageBuilder

در این مثال ما تعداد ستون ها را ۴ انتخاب کرده ایم و ردیف ها از راست به چپ هستند؛ برای ورود بر روی Insert کلیک کنید.

افزونه ساخت صفحاتی واکنش گرا
03 افزونهPageBuilder

برای تغییر در شکل و رنگ ستون ها، بر روی تنظیمات که در شکل زیر هم نشان داده شده است کلیک کنید. صفحه تنظیمات به شکل زیر خواهد بود.

افزونه PageBuilder
04 افزونه PageBuilder

جالب است بدانید که تمامی ابزارک هایی که در پوسته شما فعال هستند در این افزونه هم کارکرد دارند و قادر خواهید بود از آن ها استفاده کنید.

دانلود افزونه

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

نسخه ۲٫۴٫۱۹

Download – 540KB

»» صفحه افزونه

[/stextbox]

 

امیدواریم این نوشته مورد توجه شما قرار گرفته باشد. شاد و پیروز باشید. منتظر نظرات شما هستیم.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *