۱Tap Cleaner حذف فایل های کش و تاریخچه مرورگر

۱Tap Cleaner حذف فایل های کش و تاریخچه مرورگر

اگر به دنبال راهی برای حذف فایل های کش و یا تاریخچه مرورگرهایی که از آن استفاده می‎کنید، هستید اپلیکیشن ۱TapCleaner را در این مطلب که وظیفه‎ی پاک کردن کش را دارد به شما معرفی خواهیم کرد. برای دانلود اپلیکیشن و آشنایی بیشتر با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

۱Tap Cleaner حذف فایل های کش و تاریخچه مرورگر

یکی از مهمترین دلایل کندشدن گوشی و همچنین پُر بودن حافظه، کش و یا تاریخچه ای است که از اپلیکیشن های گوناگونی که نصب می شوند، می باشد. دلیل دیگر هم این است که چون کاربر تصور می کند برخی از این برنامه ها رایگان می باشند، آنها را دانلود کرده و حافظه گوشی خود را پر می کند. متاسفانه به خاطر اینکه اکثر اپلیکیشن های اندروید مارکت های فارسی زبان روی گوشی ها به راحتی نصب می شوند این مشکل در سال های اخیر بیش از بیش رخ داده است. اما این موضوع به گونه ای نیست که راه حلی نداشته باشد. اپلیکیشن های مختلفی وجود دارد تا با استفاده از آنها فایل های کش را پاک کنید. یکی از آنها که از شناخته شده ترین ها هم می باشد، اپلیکیشن ۱TapCleaner است که نه تنها فایل هایی که گفتیم را حذف می کند بلکه می تواند تاریخچه مرورگرهای وب یا CallLogs ها را پاک کنند.

حذف فایل های کش
حذف فایل های کش

در ادامه برخی از ویژگی های جالب این اپلیکیشن اندروید را شرح می دهیم تا قبول کنید که این برنامه به جز حذف فایل های کش قابلیت های دیگری هم دارد. یکی از آنها، زمان بندی خودکار است. به این معنا که بدون نیاز به تنظیم دستی (هر بار که نیاز بود) این برنامه حافظه کش را پاک می کند. نکته مثبت این موضوع این است که دیگر پیش از کند شدن گوشی و یا پُر شدن کامل حافظه همه فایل ها پاک شده اند. ویژگی دیگری که قبلا هم گفتیم، همان حذف مرورگر گوشی است که برایتان بسیار کاربردی خواهد بود. در قسمتی دیگر از این برنامه می توان لیستی از اپلیکیشن هایی که نصب کرده اید را بدهید تا هم اپلیکیشن های پر مصرف را شناسایی کنید و هم بتوانید آنها را مدیریت کنید. قابلیت جالب دیگر این است که می توان به این برنامه دستور داد اگر اپلیکیشنی برای مثال بالاتر از ۵۰۰ کیلوبایت است، آن را هنگام شروع به شما اعلام کند.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

Malwarebytes پاکسازی بدافزارهای اندروید

[/stextbox]

نسخه رایگان این اپلیکیشن به روت گوشی نیازی ندارد. در نسخه جدید این اپلیکیشن شاهد اضافه شدن ویژگی های جدید و رفع مشکلات متعدد و بهبود عملکرد هستیم. این برنامه هم اکنون با قیمت ۱٫۹۹ دلار در پلی استوری به فروش می رود و دارای امتیاز ۴٫۶ از ۵ می باشد.

دانلود اپلیکیشن ۱Tap Cleaner

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

ورژن ۲٫۹۵

Download – 4MB

قابل نصب به روی اندروید نسخه ۴٫۱ به بالا

»» دانلود از گوگل پلی: ۱TapCleaner

[/stextbox]

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *