آموزش همگام کردن مخاطبین در تلگرام

آموزش همگام کردن مخاطبین در تلگرام

احتمالا شما هم تلگرام را روی دیوایس خود دارید و از آن برای پیام دادن به دوستان و مخاطبین خود استفاده می‌کنید. حتما متوجه شده‌اید که تلگرام در هنگام چت با کسانی که شماره آن‌ها را ذخیره ندارید، شماره آن شخص را نشان نمی‌دهد تا به این ترتیب حریم خصوصی او را رعایت کرده باشد. بنابراین شما با داشتن و ذخیره کردن شماره مخاطب جدید در دستگاه‌تان می‌توانید به آن پیام بدهید. اما گاهی پیش می‌آید که این مخاطب جدید به تلگرامتان اضافه نمی‌شود و فقط در مخاطبین دستگاهتان موجود است. در این صورت شما باید اقدام به همگام کردن مخاطبین در تلگرام کنید. در این مطلب با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید تا به شما نشان دهیم که چگونه می‌توانید مخاطبین تلگرام را همگام سازی کنید.

آموزش همگام کردن مخاطبین در تلگرام

  1. نخست وارد تلگرام شده و به بخش تنظیمات یا Settings بروید.
  2. اکنون پایین ترین جای قسمت تنظیمات رفته و برای چند ثانیه ورژن را لمس کنید تا شکلکی مانند آنچه در تصویر وجود دارد ببینید.

    آموزش همگام کردن مخاطبین در تلگرام
    01 آموزش همگام کردن مخاطبین در تلگرام
  3. دوباره ورژن برنامه را نگه دارید تا پنجره Debug Menu به نمایش درآید. این منو شمال دو گزینه Import Contacts برای وارد کردن مخاطبین دستگاه به تلگرام و Reload Contacts برای بارگزاری دوباره مخاطبین می‌باشد که شما با توجه به آنچه می‌خواهید یکی از این دو گزینه را انتخاب کنید.

    همگام سازی مخاطبین در تلگرام
    02 آموزش همگام کردن مخاطبین در تلگرام

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش مخفی کردن زمان آنلاین بودن در تلگرام

[/stextbox]

امیدواریم این آموزش تلگرام مورد توجه شما قرار گرفته باشد و با کمک آن توانسته باشید مخاطبین تلگرامتان را همگام سازی کنید.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *