معرفی ربات های سرگرمی فارسی تلگرام

معرفی ربات های سرگرمی فارسی تلگرام

احتمالا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که در یک روز برای تلگرام وقت زیادی صرف می‌کنید. اگر این چنین است با ما در این مطلب همراه باشید تا به معرفی ربات های سرگرمی فارسی تلگرام بپردازیم. ربات‌هایی که علاوه بر سرگرم کردن شما می‌توانند پاسخگوی برخی نیازهای شما هم باشد.

 

معرفی ربات های سرگرمی فارسی تلگرام

ربات های تلگرام برای راحت‌تر شدن، صرفه جویی در وقت و جذاب شدن پست‌ها جزو ملزومات برای گروه‌ها و یا ادمین کانال‌ها محسوب می‌شوند. قبل از شروع به این نکته توجه کنید که برای استفاده از این ربات‌ها باید از آخرین ورژن تلگرام استفاده کنید. علاوه بر این برای شروع کار با این ربات‌ها باید دستور «start/» را تایپ و ارسال کنید.

 

ربات ناین مووی

یکی از بیشترین استفاده‌هایی که از این ربات می‌شود، دانلود از تلگرام است. شاید شما هم برای سرگرم شدن به تماشای فیلم و سریال می‌نشینید. برای این منظور می‌توانید از ربات ناین مووی استفاده کنید. شما می‌توانید با جستجوی نام و یا آیدی imdb فیلم یا سریال موردنظر خود را پیدا و به تماشای آن بپردازید. برای استفاده از این ربات روی آیدی رو به رو کلیک کنید: nine9movie_bot@.

معرفی ربات های سرگرمی فارسی تلگرام
ربات دانلود فیلم از تلگرام

ربات آهنگیفای

یک بات جستجوی موزیک تلگرام فارسی است که هم از طریق متتن و هم از طریق ویس موزیک موردنظر خود را پیدا کنید. برای استفاده از این ربات روی آیدی رو به رو کلیک کنید: ahangifybot@.

معرفی ربات های سرگرمی فارسی تلگرام
ربات دانلود آهنگ از تلگرام

ربات سوپر تولز

از جمله ربات های باحال تلگرام که با کمک این ربات همه کاره تلگرام که امکانات چندین ربات را یکجا خواهید داشت. از امکانات این ربات می‌توان به دانلود پروفایل، استوری، پست‌های اینستاگرام، دریافت لینک دانلود یوتیوب، کاهش حجم تصاویر، دریافت آیدی عددی تلگرام و … اشاره کرد. برای استفاده از این ربات روی آیدی رو به رو کلیک کنید: SuperToolsBot@.

معرفی ربات های سرگرمی فارسی تلگرام
ربات همه کاره تلگرام

ربات روبومیز

با کمک روبومیز، شما قادر خواهید بود تا به سادگی هر چه تمام، کانال خود را مدیریت کنید. این ربات ویژگی و امکانات زیادی از جمله: چسباندن فایل موردنظر خود به انتهای پیام خود و ارسال مستقیم آن به کانال، ویرایش زیرنویس پیام‌های فورواردی به ربات، چسباندن امضای پیشفرض خود به پیام، ویرایش پیام‌های منتشر شده در کانال خود بدون محدودیت زمانی، بررسی عضویت افراد ناشناس، لینک‌دار کردن متن خود و … را در خود دارد. برای استفاده از این ربات روی آیدی رو به رو کلیک کنید: robomiz_bot@.

معرفی ربات های سرگرمی فارسی تلگرام
ربات مدیریت کانال تلگرام

ربات بازی های تلگرامی

این ربات برای گروه تلگرام خنده دار می‌تواند مناسب باشد. این ربات، یک ربات دارای ۲ بازی تلگرامی است. در این ربات شما می‌توانید بازی دوز و سنگ کاغذ قیچی را با حریف‌های تصادفی و یا با دوستانتان انجام دهید. این ربات قابلیت inline هم دارد. به این معنا که شما در چت با دوستانتان می‌توانید نام این بات را تایپ و یکی از دو بازی را انتخاب کرده و به بازی با آن‌ها مشغول شوید. برای استفاده از این ربات روی آیدی رو به رو کلیک کنید: bazihaabot@.

معرفی ربات های سرگرمی فارسی تلگرام
ربات بازی دونفره تلگرام

ربات تینا

این ربات یک ربات همه کاره است و نکته جالب در بخش معرفی‌اش می‌باشد که خود را با عنوان دستیار هوشمند شما معرفی می‌کند. از قابلیت های این ربات می‌توان به ارسال استیکر تصادفی، معرفی رستوران، جوک (می‌توان به عنوان ربات طنز برای گروه تلگرام استفاده نمود)، بازی، تخفیف، قیمت ارز، اطلاعات برای دکور و خبر اشاره کرد. از قابلیت‌های دیگر این ربات قابلیت اضافه شدنش به گروه می‌باشد. برای استفاده از این ربات بر روی آیدی رو به رو کلیک کنید:  Tinabot@

ربات تینا تلگرام
ربات تینا

ربات نقل قول های فارسی

این bot آرشیوی از سخنان بزرگان و مشاهیر ایران و جهان است که در سه بخش نقل قول، شعر و داستان طراحی شده است. این ربات در عین سادگی، متون زیبایی را برای شما مهیا می‌کند و مانند ربات قبلی قابلیت اضافه شدن به گروه را نیز دارا می‌باشد. برای استفاده از این ربات بر روی آیدی رو به رو کلیک کنید: PersianQuoteBot@

ربات نقل قول های فارسی تلگرام
ربات نقل قول های فارسی

ربات جوک

ربات جوک از جمله ربات های خنده دار تلگرام است. با این ربات می‌توانید از تمام کانال‌های جوک تلگرام بی‌نیاز شوید. دستور «joke/» را به این ربات ارسال کنید تا هربار جوک جدیدی دریافت کنید. این ربات هم قابلیت اضافه شدن به گروه را داراست. برای استفاده از این ربات بر روی آیدی رو به رو کلیک کنید: jokobot@

ربات جوک تلگرام
ربات جوک

ربات بازی دوز

این bot به دو صورت ربات داخلی و ربات معمولی توسط برنامه ایرانی ایجاد و در دسترس است. رباتی‌ست که همان بازی جذاب دوز را به تلگرام آورده است. در نسخه معمولی این ربات کافیست بعد از زدن استارت یکی از گزینه‌های Play with a random player برای بازی با یک شخص تصادفی یا Play with a Friend برای بازی با یکی از دوستانتان را انتخاب کنید، پس از انتخاب باید منتظر تایید و اضافه شدن شخص دوم به بازی باشید و بعد از آن ربات با نمایش X یا O مهره شما را مشخص می‌کند و برای ادامه بازی باید بر روی یکی از خانه‌ها کلیک کنید، محیط بازی جذاب و جمع و جور است و در نسخه معمولی آن، ربات امتیاز و رتبه شما را شمارش و با کلیک بر روی دکمه Ranking نشان می‌دهد. برای استفاده از این ربات بر روی آیدی رو به رو کلیک کنید: oxbot@

ربات بازی دوز تلگرام
ربات بازی دوز

با معرفی ربات‌های سرگرمی فارسی تلگرام، ربات خنده دار تلگرام با شما همراه بودیم. در مطالب و بخش‌های بعدی به ربات‌های تلگرامی در حوزه های دیگر خواهیم پرداخت. اگر شما هم ربات کاربردی و مفیدی می‌شناسید آن را در نظرات همین مطلب به ما معرفی کنید. امیدواریم از این مطلب استفاده کرده باشید. منتظر نظرات شما هستیم.

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۳ دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

  1. elite
    ۴:۴۶ ۱۳۹۸/۱۲/۱۱

    سلام خسته نباشید من یه مشکلی دارم اونم اینه که وقتی استارت رو می زنم دیگه هیچ اتفاقی نمیوفته شما میدونین اشکال از چیه

  2. mohsen
    ۲:۳۹ ۱۴۰۲/۰۴/۰۶

    سلام و درود ممنون.
    ربات تلگرامی باشگاه۲۰ در برای آموزش و خدمات بورس مشتریان کارگزاری آگاه فعالیت می کند
    آی دی
    bashgah20Bot@