آموزش غیر فعالسازی تبلیغات فایل اکسپلورر ویندوز ۱۰

آموزش غیر فعالسازی تبلیغات فایل اکسپلورر ویندوز ۱۰

با آموزش غیر فعالسازی تبلیغات فایل اکسپلورر ویندوز ۱۰ همراه شما هستیم. ویندوز ۱۰ خوبی های بسیاری دارد، اما حالا حالا ها برای کامل شدن وقت می خواهد. یکی از مزاحم ترین قسمت های این نسخه از مایکروسافت نفوذ تبلیغات به خیلی از جاهایی است که زمانی از این موضوع در امان بودند. از از قسمت بیهوده Recommended در منوی استارت گرفته تا بازی های پیشفرض ویندوز توأم با تبلیغات هستند که به نظر می رسد از دست آن ها نمی شود رهایی یافت. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید تا آن ها را غیر فعال کنیم.

 

آموزش غیر فعالسازی تبلیغات فایل اکسپلورر ویندوز ۱۰

اخیراً، خیلی از کاربران شروع به دیدن تبلیغاتی کردند که در فایل اکسپلورر (مرورگر فایل ویندوز) ظاهر می شوند. این در حالی است که حداقل آن ها به جای محتوای نامناسب، تبلیغات برای آفیس ۳۶۵ و دیگر محصولات مایکروسافت هستند و کسی نمی خواهد این تبلیغات را بیشتر از این در کارهای روزانه خود ببیند. اما خبر خوب این است که خوشبختانه آن ها به راحتی غیر فعال می شوند.

  1. منوی استارت را باز کنید و عبارت File Explorer Options تایپ کنید و وارد پنل تنظیمات آن شوید.
  2. زبانه View انتخاب کنید، سپس به قسمت Advanced Options  بروید.
  3. گزینه Show sync provider notifications را پیدا کنید و آن را غیر فعال کنید.
  4. تمام شد، شما دیگر آن تبلیغات آزار دهنده را نخواهید دید.

 

این مشکل به نظر می رسد ربطی به آپدیت آتی ویندوز ۱۰ به نام Creator ندارد، آن هم زمانی که ما گزینه مورد نظر را در سیستمی خاموش کردیم که بیلد پایدار کنونی از ویندوز در آن نصب بود. چه شما این تبیلغات رو دیده باشید چه نه، بهتر است آن گزینه را خاموش کنید تا در آینده تبلیغات احتمالی شما را آزار ندهند.

البته اگر شما از آن دسته کاربرانی هستید که اینترنت محدود دارید یا اینترنت برای ویندوز تاثیر خاصی ندارد می توانید هر برنامه یا پروسه ای که از اینترنت استفاده می کند را در فایروال بلاک کنید که آموزش آن نیز در سایت موجود می باشد که در لینک زیر میتوانید به آن مراجعه کنید.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش حل مشکل بروز رسانی خودکار ویندوز ۱۰

[/stextbox]

 

 

آیا تا به حال این تبلیغات را در فایل اکسپلورر خود مشاهده کرده اید؟ اگر این جور چیزها باعث آزار شما می شوند و نتوانستید آنها را برطرف کنید با ما در قسمت دیدگاه ها در ارتباط باشید.

منبع: MAKEUSEOF

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *