آموزش ساخت گروه در اینستاگرام

آموزش ساخت گروه در اینستاگرام

در اینستاگرام قابلیت‌های مختلف و امکانات زیادی وجود دارد، یکی از آن‌ها ساخت و ایجاد گروه‌هایی برای گفتگو می‌باشد. شاید شما هم تا به امروز نمی‌دانستید که چنین قابلیتی در اینستاگرام وجود دارد یا طریقه استفاده از آن را بلد نبودید، اما نگران نباشید! در این مطلب از وبسایت آموزشی وردپرس فور یو با شما هستیم تا به آموزش ساخت گروه در اینستاگرام بپردازیم.

در اینستاگرام قابلیت چت به صورت فردی و گروهی وجود دارد، چت فردی که همان دایرکت است بسیار راحت و آسان می‌باشد. البته چت کردن در این نرم افزار با وجود نرم افزارهای قدرتمند دیگری همچون واتس اپ و تلگرام از سوی کاربران مورد استقبال نگرفته است و تقریبا امکان ساخت گروه آن کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد! در صورتی که در هر بخشی نیاز به کمک بیشتر داشتید می‌توانید از طریق نظرات همین پست با ما در ارتباط باشید.

آموزش ساخت گروه در اینستاگرام

برای ساخت گروه اینستاگرام ابتدا باید چند کاربر را به منظور ارسال پیام از طریق دایرکت انتخاب کنید، در واقع تشکیل گروه از این طریق امکان پذیر می‌شود. برای ایجاد گروه اینستاگرام مراحل زیر را طی کنید:

  1. با استفاده از منوی پایینی نرم افزار اینستاگرام وارد بخش خانه یا همان Home بشوید و سپس با لمس آیکون سمت چپ که نماد آن یک خانه است وارد این بخش شوید.
  2. آیکون به شکل موشک که در گوشه سمت راست و بالای صفحه وجود دارد را لمس کنید.
  3. پس از اینکار آیکون + که در پایین صفحه وجود دارد را لمس کنید.
  4. حال در بالای صفحه‌ای که باز می‌شود باید افرادی که می‌خواهید در گروهتان باشند را انتخاب کنید. در قسمت پایینی هم می‌توانید متن یا تصویری که می‌خواهید در ابتدا تشکیل گروه قرار بگیرد را آماده کنید.
  5. پس از انتخاب افراد مورد نظر و همچنین متن یا عکس مورد نظر گزینه ارسال یا همان Send را بزنید.

بعد از اینکه مراحل را طی کردید در اینستاگرام یک گروه تشکیل می‌شود و پیامی که شما ارسال کردید در گروه قرار دارد، بعد از اینکه گروه را ساختید می‌توانید نام آن را تغییر دهید و یا نوتیفیکشن‌های آنرا فعال و غیرفعال کنید.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش ریپورت کامنت در اینستاگرام

[/stextbox]

 

برای تغییر نام گروه مورد نظر را انتخاب کنید، سپس در گوشه سمت راست صفحه یک آیکون علامت سوال درون یک دایره مشاهده خواهید کرد، پس از لمس این آیکون گزینه Group Name را بزنید و نام گروه را تغییر دهید.

امیدواریم این آموزش اینستاگرام هم مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *