آموزش ریپورت کامنت در اینستاگرام

آموزش ریپورت کامنت در اینستاگرام

اینستاگرام ، یکی از محبوب ترین و بهترین برنامه‌ها جهت اشتراک گذاری عکس‌ها است که امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. یکی از این قابلیت‌ها ریپورت کامنت در اینستاگرام است. فرض کنید شما عکسی را به اشتراک گذاشته اید و عده‌ای به پیج شما آمده‌اند و کامنتی ناخوشایند ارسال کرده اند. اینستاگرام برای مقابله با مسائل این چنینی امکان خوبی را در نرم افزار خود جای داده است. در این امکان شما می‌توانید فردی که در زیر پستتان کامنت گذاشته است را بلاک و ریپورت کنید. در این مطلب به بررسی و آموزش ریپورت کامنت در اینستاگرام خواهیم پرداخت. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

آموزش ریپورت کامنت در اینستاگرام به صورت تصویری

اگر شما به هر دلیلی خواستید کامنتی را حذف و فرد کامنت گذار را ریپورت کنید باید طبق مراحل زیر عمل کنید:

  1. ابتدا آیکون کامنت موجود در زیر پست اشتراک گذاری شده را لمس کنید، حال بخش کامنت‌ها برای شما نمایان خواهد شد.
  2. کامنتی را که می‌خواهید حذف کنید لمس کنید و سپس انگشتتان را روی آن نگه دارید. با این کار در بخش بالایی صفحه چند گزینه ظاهر خواهد شد. در این مرحله اگر گزینه سطل آشغال را انتخاب کنید کامنت حذف می‌شود. شما می‌توانید چندین کامنت را با هم انتخاب کنید و حذف کنید. برای این کار پس از انتخاب کامنت اول باقی کامنت‌هایی را که می‌خواهید هم لمس کنید تا آن‌ها هم انتخاب شوند و سپس همه آن‌ها را یکجا حذف کنید.

    آموزش ریپورت کامنت در اینستاگرام
    01 آموزش ریپورت کامنت در اینستاگرام
  3. اگر می‌خواهید که فرد کامنت گذار را ریپورت کنید کامنت آنرا حذف نکنید! برای این کار پس از انتخاب کامنت آیکون وسط را لمس کنید، با انتخاب این آیکون یک پنجره به صورت پاپ آپ برای شما نمایان می‌شود که شامل دو گزینه است. گزینه اول Spam or Scam است که برای اسپم و یا پروفایل های فیک استفاده می‌شود، یعنی اگر پروفایل فرد فیک باشد یا اسپم ارسال کرده باشد باید این گزینه را انتخاب کنید و گزینه دوم Abusive Content نام دارد، این گزینه هم برای مواردی همچون فحاشی استفاده می‌شود.
آموزش ریپورت کامنت در اینستاگرام
02 آموزش ریپورت کامنت در اینستاگرام

با انتخاب این گزینه‌ها علاوه بر پاک شدن کامنت فرد خاطی گزارشی مبنی بر ریپورت آن نیز به اینستاگرام ارسال می‌شود. اگر تعداد ریپورت‌های فرد از یک تعداد خاص بالاتر برود اینستاگرام اکانت شخص را موقتا مسدود می‌کند و آن شخص برای باز شدن دوباره اکانتش باید مدت طولانی را صبر کند.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش اضافه کردن لینک در استوری اینستاگرام

[/stextbox]

امیدواریم این آموزش اینستاگرام مورد توجه شما قرار گرفته باشد. منتظر نظرات شما هستیم.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *