آموزش بهترین روش برای رایت سی دی در ویندوز ۱۰

آموزش بهترین روش برای رایت سی دی در ویندوز ۱۰

با مطلبی مبنی بر آموزش بهترین روش برای رایت سی دی در ویندوز ۱۰ همراه شما هستیم. ۱۰ سال پیش، به ندرت کامپیوتری بدون دیسکی نوری همراه آن پیدا می کردید. امروزه، این قضیه تغییر کرده است زیرا ما برای اشتراک گذاری فایل ها رایانش ابری، برای موسیقی ها، سرویس های استریم کردن موسیقی و استریم کردن ویدئو مانند نتفلیکس در اختیار داریم و سی دی ها و دی وی دی ها از اهمیت کمتری برخوردار هستند. اما این بدان معنا نیست که شما هرگز به آن ها نیاز نخواهید داشت. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

 

آموزش بهترین روش برای رایت سی دی در ویندوز ۱۰

شما خواه ویدئوهای خانگی برای دوستانتان رایت می کنید، خواه سی دی های شخصی خود برای خودرو درست می کنید و یا برای بکاپ گرفتن از این دیسک ها استفاده می کنید، یک نرم افزار رایت سی دی/دی وی دی، یک ضروریت می باشد. همانطور که آشنایی دارید نرم افزار Nero برنامه ای برای این منظور می باشد ولی حجم زیاد و دردسر های زیادی دارد. از میان جایگزین های Nero، یکی از بهترین ها می تواند BurnAware باشد.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش حل خطاهای پوشه Access Denied ویندوز ۱۰

[/stextbox]

 

BurnAware که به تازگی در ویندوز ۱۰ بروزرسانی شده است، برای استفاده خانگی به صورت رایگان در دسترس می باشد. نسخه رایگان این امکان را به شما می دهد که دیسک های bootable را به خوبی دیسک های صوتی و ویدئویی رایت کنید. همچنین از بلوری پشتیبانی می کند و امکان رایت چندگانه را به شما می دهد. این ویژگی ها حتی با رابط کاربری جدید و بهبود یافته در ویندوز ۱۰، بهتر جلوه می کند.

آموزش بهترین روش برای رایت سی دی در ویندوز 10
آموزش بهترین روش برای رایت سی دی در ویندوز ۱۰

نسخه رایگان به احتمال زیاد برای بیشتر کاربران کافی باشد ولی می توانید با نسخه پریمیوم یا پرو ویژگی های بیشتری هم بدست آورید. نسخه پریمیوم این امکان را به شما می دهد که از دیسکی به دیسک دیگر کپی کنید، فایل های صوتی را استخراج کنید و از دیسک های خش دار ریکاوری بگیرید. نسخه پرو همه این کار ها را به علاوه رایت فایل iso به چندین دیسک مختلف که کاربران خانگی به آن نیاز ندارند را به انجام می رساند. BurnAware رایگان ،کاملا کاربردی است و نسخه آزمایشی نیست.

BurnAware تمامی نسخه های ویندوز را از ویندوز ایکس گرفته تا ویندوز ۱۰ پشتیبانی می کند و ابزاری عالی برای نگه داری کیت خود به منظور کار با دیسک هاست و با ویژگی ها و حجم کمش در مواردی از Nero بهتر است.

 

منبع: MAKEUSEOF

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *