دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید با Basic4Android

کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید

در کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید توسعه ی اپلیکیشن با محیط B4A یا همان Basic4Android آموزش داده شده که نسبت به کامپایلر های Eclipse و Android Studio که محیط بومی توسعه ی اغلب اپلیکیشن های اندرویدی هستند از پیچیدگی کمتری بهره مند است و برنامه نویسی اندروید را بسیار ساده و لذت بخش می کند. این را هم باید بگوییم که این کتاب 63 صفحه ای به زبان فارسی می باشد. با وردپرس فور یو همراه باشید.

Basic4Android چیست؟

Basic4android در حال حاضر ساده ترین و قدرتمند ترین محیط برنامه نویسی جهت توسعه دستگاه های اندروئیدی می باشد. زبان Basic4android شبیه به زبان ویژوال بیسیک است که علاوه بر آن شی ء گرا نیز می باشد. برنامه های کاربردی که توسط B4A کامپایل می شوند برنامه هایی برای سیستم عامل های آندروید هستند، برای این برنامه ها هیچ گونه زمان اجرای اضافی و یا وابستگی وجود ندارد. بر خلاف دیگر محیط های برنامه نویسی، Basic4android به صورت 100% بر توسعه آندروید متمرکز است. با Basic4android  می توان رابط کاربری گرافیکی قدرتمندی را برای صفحه نمایش های چندگانه و چند جهته طراحی کرد.

Basic4android is a simple yet powerful development environment that targets Android devices.
Basic4android language is similar to Visual Basic language with additional support for objects.
Basic4android compiled applications are native Android applications, there are no extra runtimes or dependencies.
Unlike other IDEs Basic4android is 100% focused on Android development.
Basic4android includes a powerful GUI designer with built-in support for multiple screens and orientations.

مشخصات: 

نام کتاب: آموزش برنامه نویسی اندروید

نویسنده: علی سجادی

زبان: فارسی

فرمت کتاب: PDF

تعداد صفحات: 63

حجم: 1.4 مگابایت

منتشرکننده : وردپرس فور یو

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید

Download – 1.4MB

رمز: wp4u.ir

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
استفاده از تگ های html در سئو

آموزش استفاده از تگ های html در سئو سایت

تگ هایی از HTML وجود دارند که در سئو سایت شما تاثیر گذارند و با استفاده از این تگ‌ها می‌توانید نتایج بهتری در موتورهای جستجو به دست آورید. این تگ ها که به تگ های عنوان معروفند شامل شش تگ h1 تا h6 می‌باشند که هر کدام از آن‌ها کاربرد خاص خود را دارد. باید توجه کنید که استفاده درست و به ترتیب از این تگ‌ها باعث پیشرفت بهتر و بیشتری در سئو خواهد شد. در این مطلب تصمیم داریم به طور جامع به آموزش استفاده از تگ های html در سئو سایت بپردازیم. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

بیشتر بخوانید
کلمات پرکاربرد در سئو سایت

کلمات پرکاربرد در سئو سایت

ممکن است آشنا نبودن با معنی و مفهوم برخی واژه‌ها باعث شده باشد تا شما از بهینه کردن و سئو سایتتان عقب نشینی کنید. سئو این روزها به دغدغه برای صاحبان سایت تبدیل شده و اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. شما با استفاده از راهکارها و ترفندهای بهینه سازی قادر خواهید بود تا ترافیک وبسایتتان را بیشتر کرده و همچنین به صفحات و لینک‌های ابتدایی گوگل بیایید. از همین رو تصمیم گرفتیم در این مطلب شما را با کلمات پرکاربرد در سئو سایت آشنا کنیم. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

بیشتر بخوانید
بهترین زبان های برنامه نویسی سال 2017

بهترین زبان های برنامه نویسی سال 2017

اگر شما می‌خواهید برنامه‌نویسی را شروع کنید، اینکه چه زبان برنامه نویسی را انتخاب کنید، به نیاز و راحت بودنتان با آن زبان بستگی دارد. طبیعتا برخی زبان‌ها برای شروع راحت تر و برخی دیگر سخت ترند، ولی در نهایت این شما هستید که انتخاب می‌کنید با کدام زبان، برنامه نویسی را آغاز کنید. برای اینکه در این زمینه کمکی کرده باشیم در ادامه لیستی از بهترین زبان های برنامه نویسی سال 2017 را آماده کرده ایم تا شما بدانید این روزها کدام زبان ها برتر هستند. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *