FaceApp تغییر چهره حرفه ای با فیس اپ

FaceApp تغییر چهره حرفه ای با فیس اپ

فیس اپ برنامه ای است که به تازگی در شبکه‌های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام استفاده از آن به صورت زیادی به چشم می‌خورد. FaceApp یک نرم افزار تغییر چهره می‌باشد که می‌تواند چهره شما را در حالت های مختلفی اعم از زن، مرد، پیر، کودک، با لبخند و… به نمایش در آورد. حال ما در وبسایت آموزشی وردپرس فور یو قصد داریم تا شما را با تغییر چهره حرفه ای با فیس اپ آشنا کنیم و نحوه استفاده از آن را نیز به شما آموزش دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

تغییر چهره حرفه ای با فیس اپ

معرفی فیس اپ برنامه تغییر چهره

فیس اپ یک برنامه تغییر چهره می‌باشد که توسط Wireless Lab ساخته شده است و تلفظ صحیح آن به صورت فیس اَپ می‌باشد اما خیلی‌ها به اشتباه آن‌ را به صورت فیس آپ تلفظ می‌کنند که کاملا اشتباه است. املاء انگلیسی این واژه به صورت FaceApp بوده که برگرفته از دو کلمه Face به معنای صورت و Application به معنی برنامه می‌باشد. با استفاده از برنامه فیس اپ شما می‌توانید چهره خود و یا هر شخص دیگری که تصویری از آن دارید را به صورت های مختلفی ببینید، از برخی اشکال جالب و پر کاربرد میتوان به کودک، پیر، مرد، زن، لبخند و… اشاره کرد. برنامه نویسان این اپلیکیشن از هوش و استعداد بالایی برخوردار بوده اند و سواد بسیاری داشته اند زیرا ساخت چنین برنامه (اگرچه به نظر ساده می آید) کار بسیار دشوار و مشکلی است.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

۱Tap Cleaner حذف فایل های کش و تاریخچه مرورگر

[/stextbox]

آموزش کار با برنامه فیس اپ

استفاده از برنامه فیس اپ بسیار ساده و آسان می‌باشد اما آموزش کار با آن را برای افرادی که مبتدی هستند قرار می‌دهیم. قبل از هر چیز توجه کنید که برای اجرای برنامه فیس اپ شما نیازمند اتصال به اینترنت هستید.

۱- برنامه فیس اپ را از گوگل پلی استور و یا اپ استور دانلود و نصب کنید.
۲- برنامه را باز کنید، در حالت پیشفرض دوربین جلوی گوشی شما فعال است.
۳- دوربین را به درستی بر روی چهره خود تنظیم کنید. توجه کنید در صورتی که یک چهره بیشتر در عکس موجود باشد برنامه به درستی کار نخواهد کرد.
۴- پس از تنظیم دکمه سفید رنگ را فشار دهید تا از شما عکس بگیرد، سپس باید منتظر باشید تا برنامه عکس شما را پردازش کند.

FaceApp برنامه تغییر چهره حرفه ای
FaceApp برنامه تغییر چهره حرفه ای

همان طور که در تصویر بالا نیز مشاهده می‌کنید در زیر عکس شما چندین شکلک به نمایش در آمده است که با انتخاب هر کدام از آنها افکت مناسب بر روی عکس شما قرار خواهد گرفت. اگر نیاز دارید تا عکس‌های چهارتایی بسازید گزینه دوم را انتخاب کرده و سپس چهار شکلک را برگزینید تا افکت‌ها بر روی عکس شما اعمال شوند.

 

توجه کنید که از این نرم افزار می‌توانید به صورت آنلاین استفاده کنید. در حال حاضر این برنامه برای اندروید ۴.۴ به بالا و IOS منتشر شده است که شما می توانید از لینک های زیر به دانلود اپلیکیشن بپردازید.

دانلود اپلیکیشن FaceApp

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

ورژن ۱٫۰٫۲۷۸ اندروید

Download – 8.5MB

قابل نصب به روی اندروید نسخه ۴٫۴ به بالا

 

»» دانلود از گوگل پلی: FaceApp

»» دانلود از پلی استور: FaceApp

[/stextbox]

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *