آموزش تغییر عکس پروفایل در تلگرام

آموزش تغییر عکس پروفایل در تلگرام

تلگرام را می‌توان جز محبوب ترین مسنجرها در ایران دانست. یکی از امکاناتی که تلگرام هم مانند هر پیام رسان دیگری به کاربرانش ارائه می‌دهد، امکان گذاشتن عکس برای پروفایل است. در تلگرام شما می‌توانید هر زمانی که خواستید عکس خود را تغییر دهید و یا پاک کنید. این کار به راحتی آب خوردن صورت می‌گیرد! در ادامه با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید تا آموزش تغییر عکس پروفایل در تلگرام را به طور کامل یاد بگیرید.

آموزش تغییر عکس پروفایل در تلگرام به صورت تصویری

در تلگرام هر فرد می‌تواند برای پروفایل خود عکس های متعددی قرار دهد که سایر کاربران می‌توانند آن‌ها را مشاهده کنند. برای تغییر عکس پروفایل تلگرام خود به روش زیر عمل کنید:

  1. ابتدا تلگرام را باز کرده و وارد آن شوید.
  2. آیکون سه نقطه را لمس کنید و یا انگشت خود را از سمت چپ صفحه به سمت راست بکشید. در این صورت با پنجره‌ای مشابه پنجره زیر مواجه خواهید شد. در این پنجره گزینه Settings یا همان تنظیمات را انتخاب کنید.

    آموزش تغییر عکس پروفایل در تلگرام
    01 آموزش تغییر عکس پروفایل در تلگرام
  3. خب شما برای گذاشتن عکس جدید برای پروفایل تلگرام خود چند راه دارید، راه اول اینکه در همان لحظه با دوربین گوشی خود عکس گرفته و آپلود کنید و دیگری اینکه عکسی را از گالری انتخاب کنید. آیکون دوربین را لمس کنید تا گزینه ها برای شما نمایش داده شوند، برای گذاشتن عکس از گالری From gallery را انتخاب کنید. برای اینکه عکس جدیدی گرفته و در همان لحظه بر روی پروفایلتان بگذارید باید From camera را انتخاب کنید.
    ما فرض را بر این می‌گیریم که شما می‌خواهید از گالری عکسی را بگذارید و به این ترتیب آموزش را ادامه می‌دهیم (اگر با نسخه دسکتاپ تلگرام باشید با تصویر زیر روبرو خواهید شد و با زدن گزینه Set Profile photo می‌توانید برای خود عکس پروفایل بگذارید).

    آموزش تغییر عکس پروفایل در تلگرام
    02 آموزش تغییر عکس پروفایل در تلگرام

    خب حالا باید عکس مورد نظرتان را از گالری انتخاب کنید و اگر تمایل داشتید از منوی زیر آن‌ها ادیت کنید. پس از انجام این کار گزینه SET را لمس کنید. حال عکس پروفایل شما تغییر کرد. عکس‌های قبلی شما نیز در پروفایلتان مانده‌اند، اگر خواستید می‌توانید آن‌ها را هم حذف کنید. به یاد داشته باشید که برای گذاشتن عکس پروفایل یا دانلود فایلی از تلگرام باید در گوشی خود فضای خالی داشته باشید.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش دانلود آهنگ از تلگرام

[/stextbox]

امیدواریم از این آموزش تلگرام استفاده کرده باشید. اگر مشکلی داشتید می‌توانید از قسمت نظرات همین پست مشکل خود را مطرح کنید تا در سریع ترین زمان ممکن به آن پاسخ داده شود. موفق باشید.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *