آموزش انتخاب مدیر برای گروه تلگرام

آموزش انتخاب مدیر برای گروه تلگرام

ممکن است شما ادمین گروهی در تلگرام باشید و نیاز داشته باشید که برخی از دوستان یا اعضای گروه هم به همراه شما ادمین باشند تا هنگامی که شما به تلگرام دسترسی نداشتید، آن‌ها به جای شما گروه را مدیریت کنند. انتخاب ادمین گروه کار ساده‌ای است و فقط کافیست در این مطلب با آموزش انتخاب مدیر برای گروه تلگرام همراه وبسایت آموزشی وردپرس فور یو باشید.

آموزش انتخاب مدیر برای گروه تلگرام

به این نکته توجه کنید که در گروه تلگرام قبل از اینکه بخواهید ادمین دیگری را انتخاب کنید همه اعضای گروه می‌توانند عکس یا نام گروه را تغییر دهند ولی بعد از انتخاب ادمین از جانب شما فقط ادمین‌ها هستند که توانایی انجام این کار را خواهند داشت. توجه کنید که ادمین گروه علاوه بر این موارد می‌تواند عضوی را به گروه دعوت کرده و یا از آن حذف کند.

  1. ابتدا وارد برنامه تلگرام بشوید و به گروه مورد نظرتان که سازنده آن خودتان هستید، بروید و سپس بر روی اسم گروه که در بالای صفحه قرار دارد ضربه بزنید.
  2. سه نقطه موجود در سمت راست را زده و سپس گزینه Set admins را انتخاب کنید (این گزینه در نسخه‌های قبلی تلگرام وجود داشت و در حال حاضر طریقه کار اینگونه نمی‌باشد). در صفحه جدید عبارت تیک خورده All Members are Admins را مشاهده می‌کنید. این عبارت بیانگر این مطلب است که در حال حاضر همه اعضا می‌توانند به تغییر نام و یا عکس گروه بپردازند که شما باید در این مرحله تیک را بردارید. بعد از اینکار شما می‌بایست تیک جلوی نام هر فردی که می‌خواهید به عنوان ادمین گروهتان باشد را بزنید تا به همراه شما مدیر گروهتان بشود.
  3. در نسخه‌های جدیدتر تلگرام بر روی کاربر مورد نظرتان در گروه رفته و چند ثانیه دستتان را روی آن نگه دارید. در پنجره باز شده عبارت Promote to admin را انتخاب کنید تا کاربر مورد نظرتان به عنوان ادمین انتخاب شود.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش محدود کردن ارسال پیام در تلگرام برای اعضا گروه

[/stextbox]

آموزش انتخاب مدیر گروه در تلگرام ویندوز

در تلگرام ویندوز هم مانند قبل باید عمل کنید با این تفاوت که بعد از وارد شدن به گروه و زدن بر روی اسم گروه، بر روی فرد مورد نظرتان رفته و کلیک راست می‌کنید و گزینه Promote to admin را انتخاب می‌کنید. به این طریق می‌توانید هر تعدادی که خواستید را به عنوان ادمین گروه خود قرار دهید.

آموزش انتخاب مدیر گروه در تلگرام ویندوز
آموزش انتخاب مدیر گروه در تلگرام ویندوز

امیدواریم از کامل ترین آموزش انتخاب مدیر برای گروه تلگرام استفاده کرده باشید و این آموزش تلگرام برایتان مفید بوده باشد.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *