آموزش استفاده از فونت های گوگل در فتوشاپ

آموزش استفاده از فونت های گوگل در فتوشاپ

در این مطلب با آموزش استفاده از فونت های گوگل در فتوشاپ همراه شما هستیم. Fontea برای شما دسترسی سریع به بیش از ۸۰۰ فونت وب از گوگل به منظور استفاده درون فتوشاپ را فراهم می کند. بله، تمام وسعت فونت های متن باز گوگل که شما می توانید در هر پروژه خلاقی استفاده کنید. روی Try Me در صفحه اصلی fontea کلیک کنید و در عمل فونت های وب را مشاهد فرمایید. به منظور استفاده از فونت های گوگل در فتوشاپ با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

آموزش استفاده از فونت های گوگل در فتوشاپ

سرویس دیگر به نام Source معمولا افزونه های تجاری برای طراحان ایجاد می کند. در این مورد، تیم برچسب قیمت را برش داده و یک ابزار بدون رشته متصل که از پنل بومی در فتوشاپ کار می کند را عرضه می کند. بیاید فایل نصب تقریبا ۵۰ مگابایتی را امتحان کنیم و انتخاب های وابسته به حروف چینی و چاپی که آن ارائه می دهد را ببینیم. شاید درک کردن جملات بالا کمی سخت باشد، اما نگران نباشید و در ادامه با ما همراه باشید.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش روتوش سریع دندان در فتوشاپ

[/stextbox]

 

دسترسی به فونت های گوگل در فتوشاپ با یک کلیک

هر پروژه گرافیکی فونت های خوبی نیاز دارد و فونت های گوگل چیزی است که شما می تاونید بدون هزینه آن ها را داشته باشید. ادوبی کتابخانه مخصوص خودش را که به آن Adobe Typekit می گویند را دارد، اما آن یک سرویس پولی است که قسمتی از Creative Cloud می باشد.

هر کدام از آن ها مزیت ها و معایب خود را دارند، اما با Fontea ، شما می توانید بهترین های هر دو را به دست آورید. همچنین برای هر دو نسخه ویندوز و مک ادوبی فتوشاپ در دسترس است.

Fontea
Fontea

بعد از نصب آن، به صورت یک پنل بومی که در پایین صفحه قادر به دیدن آن هستید، پدیدار می شود. شما می توانید از فونت های مختلف پیش نمایش داشته باشید. برای فونت های خاصی جستجو کنید یا از طریق دسته بندی هایی مانند Sans-Serif و Handwriting و … آن ها را مرور کنید. فونت خاصی را دوست دارید؟ با یک کلیک بر روی ستاره آن را به لیست علاقه مندی ها اضافه کنید. شما حتی می توانید مجموعه فونت های مخصوص خود را ایجاد کنید.

شما مجبور نیستید تعداد زیادی فونت را برای تست کردن و حذف آن ها دانلود کنید. با Fontea ، سریعا به لیست بروید، هر لایه را با پیش نمایش زنده مقایسه کنید و سپس انتخاب کنید تا پروژه خود را نهایی کنید.

همان طور که فونت ها متن باز هستند، شما به راحتی می توانید از آن ها استفاده کنید. فونت های جدید که به کتابخانه فونت های گوگل اضافه می شوند می توانند به طور خودکار از Fontea در دسترس باشند، بنابراین نگران از دست دادن آخرین فونت هایی که به گوگل اضافه می شوند نباشید.

 

منبع: MAKEUSEOF

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *