آموزش سئو و بهینه سازی – جلسه ۱

آموزش سئو و بهینه سازی – جلسه ۱

با سلام خدمت شما کاربران گرامی. در این مطلب قصد داریم آموزش سئو و بهینه سازی سایت را آغاز کنیم و به صورت بخش بخش و هفتگی جلو ببریم. این آموزش کاملا اختصاصی بوده و در وردپرس فور یو تهیه و تنظیم شده است. با ما همراه باشید.

در جلسه اول قصد داریم مقدماتی از سئو SEO را خدمت شما بیان کنیم. SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جست و جو می باشد. به بیانی دیگر سئو عبارت است از بهینه سازی صفحات وب و یا کل اجزای وب سایت، به منظور اینکه آن ها بیشتر مورد پسند موتورهای جستجو قرار گیرند. بنابراین با بهره گیری از SEO (سئو) صفحات وب می توانند موقعیت بالاتری را در نتایج جستجو کسب کنند و به این سبب وبسایت شما بیشتر مورد بازدید قرار می گیرد.

ما در این دوره آموزشی سعی کرده ایم تکنیک های ساده ای از مبحث سئو را مطرح کنیم که این تکنیک ها در عین سادگی کمک می کنند تا صفحات وب شما در موتورهای جستجوی مختلف به ویژه گوکل، یاهو و بینگ قابلیت دیده شدنِ بیشتری داشته باشند.

اما شاید بپرسید این آموزش برای چه کسانی مفید می باشد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این آموزش برای کاربرانی مهیا شده که دانش کمی از SEO دارند. همچنین این آموزش به کاربران کمک می کند تا تکنیک هایی ساده اما موثر در رابطه با ویژگی های سئو را فرا بگیرند. بعد از تکمیل این آموزش ما به شما این اطمینان را می دهیم که در سطح خوبی از دانش سئو قرار بگیرید. در این سطح شما می توانید با دانستن تکنیک های SEO (سئو) وب سایت خود را در سطح بالاتری قرار دهید و دانش خود را نیز یک سطح ارتقاء دهید. پس فرصت را از دست ندهید و ما را همراهی کنید.

برای آموزش سئو و بهینه سازی چه پیش نیازهایی لازم است؟

برای درک مطالب SEO ما اینگونه فرض کرده ایم که شما در رابطه با تکنولوژی های ساده وب از قبیل HTML، XHTML، Style Sheet و … آگاهی دارید. اگر در حال حاضر یک وب سایت دارید، این یک مزیت برای شما به حساب می آید زیرا می توانید مفاهیم SEO سئو را روی سایت خود اعمال کنید.

جلسه اول در همین جا به پایان رسید. امیدواریم مفید بوده باشد. مباحثی که در جلسه آینده به آن می پردازیم:

  • تعریفی جامع از سئو
  • شیوه کارکردن موتوهای جستجو
  • SEO Copywriting چیست؟

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *