آموزش گرفتن عکس جذاب با آیفون

آموزش گرفتن عکس جذاب با آیفون

اکثر ما کیفیت عکس هایی که با آیفون گرفته می شود را دیده ایم و می دانیم عکاسی با آیفون خیلی جذاب است. با این وجود ترفندهایی هم هستند که عکاسی با آیفون را بسیار لذت‌بخش‌تر از قبل می کنند، ترفندهایی که شاید خیلی‌ها پیدایشان نکرده باشند، ولی بسیار ساده‌اند و یادگیری آنها امکانات زیادی برای عکاسی پیش پایتان باز می‌کند. برای آموزش گرفتن عکس جذاب با آیفون با وردپرس فور یو همراه باشید.

آموزش گرفتن عکس جذاب با آیفون

۱- با هدفون اپل عکس بگیرید!

ممکن است باورش برایتان مشکل باشد ولی هندزفری‌هایی که در جعبه همه آیفون‌ها قرار دارند خیلی بیشتر از چیزی هستند که به نظر می رسند. برای این امر کافی است وقتی که اپلیکیشن Camera باز است، دکمه وسطی هدفون را فشار دهید و عکس بگیرید. افزون بر این، می‌توانید با همین دکمه ضبط ویدئویی را آغاز یا متوقف کنید.

۲- از خطوط راهنما کمک بگیرید

آیا با قانون یک‌سوم آشنا هستید؟! طبق قانون یک‌سوم اگر عناصر مهم عکس در محل برخورد خطوطی افقی و عمودی قرار بگیرند که تصویر را به سه قسمت تقسیم می‌کنند، توجه بیشتری را جلب می‌کنند. برای استفاده از این قانون در آیفون به بخش Settings بروید و Photos & Camera را انتخاب و گزینه‌ Grid را فعال نمایید.

۳- در حالت نمایش Years پیش‌نمایش بزرگ عکس‌ها را ببینید

آموزش گرفتن عکس جذاب با آیفون
01 آموزش گرفتن عکس جذاب با آیفون

اگر در حالت نمایش Years باشید و بخواهید عکس‌ها را مرور کنید، راهی بسیار جذاب‌تر از دیدن آنها به‌شکل موزاییک وجود دارد. اگر انگشتتان را روی عکس‌ها نگه دارید، پیش‌نمایش هر عکس را می‌بینید که با سُر دادن انگشت عکس‌ها هم تغییر می کنند.

۴- بعضی اوقات گوشی خود را برعکس بگیرید!

برای آن‌که به بهترین زاویه برای عکاسی از زمین برسید، می‌توانید آیفونتان را برعکس کنید. این ترفند را امتحان کنید چون به نتایج جالبی خواهید رسید.

۵- امکانات ویرایش عکس آیفون را دست کم نگیرید

احتمالا شما هم از برنامه های ویرایش عکس استفاده می کنید، ولی باید بگوییم که آیفون هم ابزارهای ویرایشی بسیار مفیدی در اختیارتان گذاشته است. برای کنترل نور، رنگ و افکت‌های سیاه‌ و سفید آیفون، عکسی را در اپلیکیشن Photos باز کنید و Edit را از بالا، سمت راست صفحه انتخاب کنید، حالا می‌توانید از گزینه‌های ویرایش نور، رنگ و سیاه‌ و سفیدی عکس‌ها استفاده کنید. روی هر کدام کلیک کنید و نتیجه را ببینید.

از این ترفندها استفاده کنید و لذت ببرید.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *