آموزش حل خطاهای پوشه Access Denied ویندوز ۱۰

آموزش حل خطاهای پوشه Access Denied ویندوز ۱۰

با آموزش حل خطاهای پوشه Access Denied ویندوز ۱۰ همراه شما هستیم. همواره جالب است وقتی ویندوز به شما می گوید که اجازه دسترسی به چیزی را در رایانه خودتان را ندارید. بعضی مواقع، زمانی که شما می خواهید به پوشه ای دسترسی داشته باشید، ویندوز شما را با خطای Access Denied منع خواهد کرد. برای حل این مشکل با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

آموزش حل خطاهای پوشه Access Denied ویندوز ۱۰

اگر شما حساب ادمین در رایانه خود ندارید، در صورتی این خطاها را می بینید که تلاش می کنید به پوشه های محافظت شده یا به فایل های کاربران دیگر دسترسی داشته باشید. حال با فرض این که شما اکانت ادمین در اختیار دارید و با این حال هنوز این خطاها را می بینید، راه حلی برای آن ها به شما نشان می دهیم.

یک پنجره File Explorer را باز کنید و پوشه ای که قصد دسترسی به آن را دارید را جستجو کنید. روی آن راست کلیک کنید و Properties را انتخاب کنید. در پنجره به نمایش در آمده، به زبانه Security تغییر بدهید و روی دکمه Advanced در پایین کلیک کنید. اینجا، متنی خواهید دید که با عنوان Owner و احتمالا در کنار آن متنی با عنوان Unable to display current owner. روی لینک Change کلیک کنید تا صاحب آیتم ها را تغییر دهید.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش فعال کردن Ink Workspace در ویندوز ۱۰

[/stextbox]

 

حال شما نیاز خواهید داشت که افراد یا گروه هایی که می توانند به منبع دسترسی داشته باشند، انتخاب کنید. در قسمت Enter the object name to select، عبارت Administrators را تایپ کنید تا تمام ادمین های رایانه اجازه دسترسی به آن را داشته باشند، یا اگر ترجیح می دهید، فقط نام کاربری خود را تایپ کنید. روی Check Names کلیک کنید و متن آن قسمت به طور خودکار به PCNAME\Administrators تصحیح می شود؛ روی OK کلیک کنید تا تایید شود.

در نهایت، به پنجره Advanced Settings برگردید و آن قسمت را برای Replace owner on subcontainers and objects که در زیر فیلد Owner  قرار دارد را بررسی کنید. این اطمینان را به شما می دهد که می توانید به هر چیزی درون پوشه بدون تکرار کردن تمامی این اقدام ها دسترسی داشته باشید. روی OK کلیک کنید و شما تماما دسترسی به پوشه را دارید.

آیا تا به حال در ویندوز ۱۰ با یک خطای پوشه مثل این مواجه شده اید؟ اگر این روش را برای شما کاربردی بود ما را در قسمت دیدگاه ها مطلع کنید.

منبع: MAKEUSEOF

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

  1. افشین
    ۹:۲۵ ۱۳۹۸/۰۱/۱۶

    سلام و سال نوتون مبارک خیلی سایت خولب دارید و
    آموزشتون عالی بود ممنونم واقعا من چند سال نمیتونستم فولدر از اسس دیناید در بارم به هر حال مممنونم از شما

    • محمدرضا کشاورزی
      ۱۱:۵۰ ۱۳۹۸/۰۱/۲۴

      سلام .. ممنون سال خوبی داشته باشید و سپاس از نظرتون.. موفق باشید