دانلود رایگان کتاب SSL امضای دیجیتالی

دانلود کتاب SSL امضای دیجیتالی
آنچه در این پست میخوانید

SSL یا همان امضای دیجیتالی برای فایل های اطلاعاتی همان کار را انجام می دهد که امضای شما بر روی سند کاغذی انجام می دهد. امضای دیجیتال و امضای دست ‎ نویس هر دو متکی بر این واقعیت هستند که پیداکردن دو نفر با یک امضا تقریباً غیرممکن است. در این کتاب شما بیشتر با امضای دیجیتال آشنا خواهید شد. در ادامه می توانید این کتاب را به صورت رایگان دانلود کنید. با وردپرس فور یو همراه باشید.

با امضاي ديجيتال اصل بودن و صداقت يك پيغام يا سند و يا فايل اطلاعاتي تضمين می شود. به منظور ايجاد امضای ديجيتال از يک الگوریتم ریاضی به منظور ترکيب اطلاعات در يک کليد با اطلاعات پيام، استفاده مي شود . ماحصل عمليات، توليد رشته ای مشتمل بر مجموعه ای از حروف و اعداد است.

مشخصات:

نویسنده: طاهر خرمالی

فرمت کتاب: PDF

تعداد صفحات: 74

زبان: فارسی

حجم: 1.23 مگابایت

منتشرکننده: وردپرس فور یو

دانلود کتاب SSL امضای دیجیتالی

Download – 1.23MB

رمز: wp4u.ir

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
حل مشکل Not registered on the network

حل مشکل روی شبکه ثبت نشده Not registered on the network

یکی از مشکلات متداول در گوشی های اندروید، عدم ثبت یا not registered on the network است. در زمانی که شما بخواهید تماسی برقرار کنید، اگر با این پیام مواجه شوید، موفق به تماس گرفتن نمی شوید و این خطا رخ می‎دهد. حالتی شبیه به رفتن آنتن گوشی و یا وقتی که مشکلی از سمت سرویس دهنده اپراتور بر روی خط شما ایجاد شود. در این مطلب قصد داریم آموزش حل مشکل Not registered on the network گوشی های اندروید را با شما به اشتراک بگذاریم. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

بیشتر بخوانید
آموزش دانلود زیرنویس از یوتیوب

آموزش دانلود زیرنویس از یوتیوب

در این مطلب قرار است با آموزش دانلود زیرنویس از YouTube همراه شما باشیم. اگر شما از بینندگان و استفاده کنندگان همیشگی یوتیوب باشید، احتمالا برای فهم بیشتر یا کاربرد آموزشی آن به زیرنویس نیاز پیدا کرده‌اید. قبل از شروع آموزش دریافت زیرنویس از YouTube باید این نکات را در نظر بگیرید. در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید
اضافه کردن ترجمه گوگل به مرورگرها

آموزش اضافه کردن ترجمه گوگل به مرورگرها + افزونه ترنسلیت

Google translate یا مترجم گوگل را می‎توان شناخته شده ترین و معتبرترین مترجم آنلاین در دنیا دانست. تا پیش از این باید برای ترجمه متن و یا جمله‎ای به طور مستقیم به گوگل می‎کردیم اما در حال حاضر با افزونه google translate و نصب آن بر روی مرورگرهای مختلفی که هر کاربر استفاده می کند، به راحتی می توانیم به مترجم گوگل دسترسی داشته باشیم. در ادامه با آموزش اضافه کردن ترجمه گوگل به مرورگرها در وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *