آموزش پین کردن پیام در تلگرام

آموزش پین کردن پیام در تلگرام

در این مطلب با شما هستیم تا آموزش پین کردن پیام در تلگرام را به شما بیاموزیم. تلگرام جدیدا امکانی را اضافه کرده است که با آن می توانید مطالب یا گروه ها را پین کنید، که این امکان به دو صورت است: اولین امکان برای سنجاق کردن پیام ها و فایل ها در گروه ها می باشد و دومین نوع سنجاق مربوط به پین کردن چت ها و کانال ها در منوی اصلی است که در این پست هر دوی آنها را به شما آموزش می دهیم. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

آموزش پین کردن پیام در تلگرام

آموزش پین کردن گروه، کانال و چت ها به اول صفحه

همانطور که گفتیم در نرم افزار تلگرام دو نوع پین وجود دارد، یکی سنجاق کردن چت ها در صفحه اصلی به بالا و دیگری سنجاق کردن یک پیام در گروه ها و سوپرگروه ها. در ابتدا ما به شما پین کردن چت ها به اول صفحه را آموزش می دهیم.

آموزش پین کردن گروه، کانال و چت ها به اول صفحه
01 آموزش پین کردن گروه، کانال و چت ها به اول صفحه

برای اینکار لازم است که ابتدا وارد تلگرام شوید، سپس در این صفحه کانال، گروه و یا چتی که در نظر دارید به بالای صفحه پین کنید را لمس کنید و انگشتتان را روی آن نگه دارید ، در این حالت سه یا دو گزینه برای شما نمایش داده خواهد شد که از بین گزینه ها عبارت Pin to top  مدنظر می‌باشد. با فشردن این گزینه چت یا کانال مورد نظر شما به بالای صفحه انتقال داده میشود و در آن قسمت ثابت خواهد بود.

آموزش پین کردن گروه و کانال
02 آموزش پین کردن گروه، کانال و چت ها به اول صفحه

در تلگرام نسخه دسکتاپ با راست کلیک کردن بر روی چت مورد نظر به این گزینه ها دسترسی خواهید داشت، علاوه بر آن می توانید با کلیک بر روی چت های پین شده آنها را جا به جا کنید.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش ایجاد نظرسنجی در تلگرام

[/stextbox]

 

آموزش پین کردن پیام در تلگرام سوپر گروه ها

در این روش شما می توانید با لمس کردن بر روی پیام مورد نظر گزینه هایی را مشاهده کنید، از بین آنها گزینه پین را انتخاب کنید و تیک گزینه Notify all members را بزنید و سپس OK را لمس کنید. مشاهده خواهید کرد که یک نوار باریک در بالای سوپر گروه نمایش داده خواهد شد، علاوه بر آن نوتیفیکیشنی نیز به تمامی کاربران سوپر گروه ارسال می شود.

آموزش پین کردن پیام در تلگرام سوپر گروه ها
آموزش پین کردن پیام در تلگرام سوپر گروه ها

در این رابطه باید به چند نکته توجه کنید، نکته یک این است که قابلیت پین فقط در سوپر گروه ها امکان پذیر است و در گروه های معمولی این امکان فعال نیست. پس اگر می خواهید از این امکان استفاده کنید گروه خود را به سوپر گروه به روز رسانی کنید.

نکته دوم در این رابطه این است که تنها مدیران قادر به پین کردن پیام در سوپر گروه ها هستند و کاربران چنین کاری را نمی توانند انجام دهند.

امیداریم این آموزش تلگرام استفاده کرده باشید. منتظر نظرات شما هستیم.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *