آموزش ایجاد نظرسنجی در تلگرام

آموزش ایجاد نظرسنجی در تلگرام

شاید برایتان پیش آمده باشد که بخواهید در گروه یا کانال تلگرامی تان یک نظرسنجی ایجاد کنید. برای این منظور ربات های متنوعی وجود دارد که ما در این مطلب ربات chvotebot را معرفی می‌کنیم زیرا این ربات به خوبی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند که کار را برای کاربران فارسی زبان تلگرام راحت تر کرده است. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید تا به آموزش ایجاد نظرسنجی در تلگرام بپردازیم.

آموزش ایجاد نظرسنجی در تلگرام

کار با این ربات ایجاد نظرسنجی در تلگرام ساده می‌باشد و کاربران را دچار سردرگمی نمی‌کند. با استفاده از آی دی chvotebot@ وارد ربات شوید و سپس می توانید با وارد کردن دستور /start شروع به کار با این ربات تلگرام کنید. بعد از وارد کردن این دستور شما می‌بایست متن، آهنگ، ویدیو و… مورد نظرتان را بفرستید، اگر بخواهید با استفاده از یک متن نظرسنجی را ایجاد کنید، ابتدا باید متن مورد نظرتان را وارد کرده و سپس گزینه‌های مورد نظرتان برای نظرسنجی را ارسال کنید. بعد از اینکه تمام گزینه‌های نظرسنجی را اضافه کردید، ربات به شما اعلام می‌کند که نظرسنجی شما آماده می باشد و می‌توانید بر روی گزینه ارسال به کلیک کنید تا ربات، نظرسنجی را به کانال یا گروه و یا فرد مورد نظرتان ارسال کند.

آموزش ایجاد نظرسنجی در تلگرام
آموزش ایجاد نظرسنجی در تلگرام

همچنین اگر بخواهید از عکس و فیلم در نظرسنجی استفاده کنید می‌توانید به جای متن در روش ذکر شده از عکس یا فیلم استفاده کنید و اگر باید متن هم به این عکس یا فیلم اضافه شود در مرحله بعد می‌توانید متن را هم اضافه کنید و بقیه مراحل هم که مانند آنچه در بالا گفتیم می‌باشد.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

معرفی ربات های سرگرمی فارسی تلگرام

[/stextbox]

 

امیدواریم این آموزش تلگرام مورد توجه شما قرار گرفته باشد و توسط آن بتوانید نظرسنجی های منتوعی را برای گروه‌ها و کاربرانتان ایجاد کنید. نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *