تغییر دادن پست تایپ در وردپرس با افزونه Post Type Switcher

تغییر دادن پست تایپ در وردپرس با افزونه Post Type Switcher

ممکن است شما به عنوان مدیر یک سایت وردپرسی قصد داشته باشید تا نوشته ای را به قسمت برگه‌ها منتقل کنید و یا شاید بخواهید محتوای نوشته‌های سایت خود را به محصولات‌تان منتقل کنید و یا بخواهید بر عکس این کارها را انجام دهید. حتما تغییر دادن این چنینی پست تایپ‌ها برایتان جالب خواهد بود. در این مطلب قصد داریم با معرفی یک افزونه وردپرس برای شما امکان تغییر دادن پست تایپ در وردپرس را مهیا کنیم. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

 

تغییر دادن پست تایپ در وردپرس با افزونه Post Type Switcher

پلاگین Post Type Switcher در مخزن وردپرس موجود بوده و تا به حال بیشتر از ۷۰هزار بار نصب فعال داشته و امتیاز خوب ۴٫۶ از ۵ را از آن خود کرده است و با آن می‌توانید پست تایپ مطالب سایت خود را به نوع دیگری تغییر دهید.

بیشتر بخوانید: ویرایش آنلاین کدهای css وردپرس با افزونه SiteOrigin CSS

 

کار با افزونه Post Type Switcher

ابتدا افزونه را نصب و سپس آن را فعال کنید. بعد از فعالسازی به صفحه نوشته‌ها، برگه‌ها و یا محصولات یا هر صفحه ای که قصد تغییر پست تایپ آن را دارید بروید. حالا روی مطلب مورد نظر رفته و گزینه ویرایش سریع را انتخاب کنید.

در این حالت بخشی با عنوان Post Type اضافه شده است که با آن می‌توانید اقدام به انتقال نوشته به بخش مورد نظر کنید. پست تایپی که می‌خواهید نوشته را به آن منتقل کنید را از این بخش انتخاب کرده و سپس بر روی دکمه به‌روزرسانی کلیک کنید.

کار با افزونه Post Type Switcher
01 افزونه Post Type Switcher

بعد از اعمال تغییرات می‌توانید به بخش مورد نظر رفته و انتقال مطلب خود از پست تایپ قبلی به پست تایپ مد نظرتان را مشاهده کنید. به غیر از این روش، روش دیگری نیز وجود دارد که در آن شما با مراجعه به صفحه ویرایش محتوای موردنظرتان بخش جدیدی را در قسمت انتشار در ستون کناری با نام Post Type مشاهده می‌کنید.

کار با افزونه Post Type Switcher
02 افزونه Post Type Switcher

با استفاده از بخش Post Type مقصد پست تایپ را برای انتقال محتوا انتخاب کرده و در نهایت بر روی دکمه به‌روزرسانی کلیک کنید تا عملیات انتقال نوشته به پست تایپ جدید انجام شود.

اگر شما هم قصد تغییر پست تایپ در وردپرس را داشتید می‌توانید به همین راحتی این کار را انجام دهید. امیدواریم این افزونه وردپرس برای شما عزیزان مفید بوده باشد. در ادامه می‌توانید این افزونه را به رایگان دریافت کنید.

دانلود افزونه وردپرس

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

نسخه ۳٫۱٫۰

Download – 17KB

»» صفحه افزونه

[/stextbox]

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *