ویرایش آنلاین کدهای css وردپرس با افزونه SiteOrigin CSS

ویرایش آنلاین کدهای css وردپرس با افزونه SiteOrigin CSS

اگر شما مدیر سایت باشید احتمالا با قابلیت Inspect Element مرورگرها برای تغییرات CSS کار کرده اید و با آن آشنا هستید. اما ممکن است کار با Inspect Element کمی برایتان مشکل باشد. همچنین تغییرات بعد از کار با آن ذخیره نمی‌شوند. حال در این مطلب قصد داریم افزونه SiteOrigin CSS را به شما معرفی کنیم تا با آن بتوانید به ویرایش آنلاین کدهای css وردپرس بپردازید. با این افزونه توانایی این را دارید استایل بخش موردنظرتان را تغییر دهید. این افزونه به سادگی آی‌دی و کلاس‌های CSS را شناسایی کرده و به شما این اجازه را می‌دهد تا استایل قالب خود را ویرایش کنید. برای آشنایی با این افزونه با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

ویرایش آنلاین کدهای css وردپرس با افزونه SiteOrigin CSS

پلاگین SiteOrigin CSS در مخزن وردپرس موجود است و تا به حال بیش از ۱۰۰ هزار بار نصب فعال داشته و توانسته امتیاز خوب ۴٫۹ را کسب کند. با این افزونه شما به سادگی می‌توانید استایل مورد نظر خود را در سایت وردپرسی تان اعمال کنید.

بیشتر بخوانید: دانگرید قالب و افزونه وردپرس با افزونه WP Rollback

 

بعد از دریافت کردن و نصب افزونه در بخش نمایش پیشخوان زیر منویی با عنوان Custom CSS اضافه خواهد شد که با انتخاب آن به صفحه افزونه خواهید رفت. سپس بر روی آیکون بزرگ نمایی کلیک کنید تا به صفحه دیگری برای اعمال تغییرات هدایت شوید.

افزونه SiteOrigin CSS
01 افزونه SiteOrigin CSS

حال با کلیک روی هر بخش می‌توانید تغییرات مورد نظرتان را اعمال کنید. مثلا برای عنوان سایت می‌توانید سایز فونت آن را تغییر دهید یا رنگ آن را عوض کنید. مثلا در تصویر زیر ما رنگ و سایز “خانه” در قسمت منو را تغییر دادیم. همه تغییرات در منوی سمت چپ نمایشگرتان قابل انجام خواهد بود. بعد از اعمال تغییرات به صورت آنلاین بر روی تیک گزینه‌ای که در سمت چپ بالای تصویر و در کنار عنوان کلاس قرار دارد کلیک کنید و سپس آیکون کوچک نمایی را انتخاب نمایید.

پلاگین SiteOrigin CSS
02 افزونه SiteOrigin CSS

بعد از کوچک کردن شما کدهایی را مانند تصویر زیر خواهید دید که با ذخیره آن‌ها تغییرات مدنظرتان اعمال خواهند شد. برای ذخیره روی Save CSS کلیک کنید.

تغییر ظاهر سایت بدون کد نویسی
03 افزونه SiteOrigin CSS

امیدواریم با استفاده از این افزونه وردپرس اعمال تغییرات برای شما خیلی ساده تر شده باشد. در ادامه می‌توانید این افزونه را دریافت کنید. از این که ما را همراهی می‌کنید سپاس گزاریم. شاد باشید.

دانلود افزونه وردپرس

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

نسخه ۱٫۱٫۴

Download – 1MB

»» صفحه افزونه

[/stextbox]

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *