تصورات اشتباه درباره وردپرس

تصورات اشتباه درباره وردپرس

همانطور که می دانید بیش از ۲۰ درصد وبسایت های جهان از وردپرس استفاده می کنند که نشان از محبوبیت این سیستم مدیریت محتوا در بین کاربران دارد. اما گاهی برخی از افراد با داشتن اطلاعات ناقص، تصورات اشتباه درباره وردپرس دارند. شاید شنیده باشید که گفته اند وردپرس ضعیف است (!!!) یا مشکلات زیادی دارد اما می خواهیم در این مطلب خلاف این مطلب را ثابت کنیم. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

تصورات اشتباه درباره وردپرس

  • وردپرس امنیت زیادی ندارد!

یکی از جملات اشتباه که بارها هم شنیده اید همین جمله است. در این باره باید بگوییم که بر خلاف این عبارت، وردپرس کاملا ایمن است و این خود یکی از دلایل بسیار مهم برای جذب مخاطبان بسیاری است. در حقیقت وردپرس یک سیستم متن باز یا open source می باشد به همین دلیل یافتن حفره های امنیتی در آن کار دشواری نیست. در واقع باید بگوییم وردپرس بسیار منعطف و از امنیت خوبی برخوردار است. وجود بدافزارها و DDOS برای تمامی وبسایت ها می باشد و محدود به وردپرس نمی شود. اما با این وجود شما می توانید با کمک افزونه های امنیتی قوی وردپرس تمام این اقدامات منفی را خنثی کنید.

  • جذب ترافیک بالا با وردپرس امکان پذیر نیست!

شاید بهتر باشد افرادی که این جمله را به کار می برند، نگاهی به جایگاه وردپرس در فضای اینترنت بیاندازند. wordpress.com نهمین سایت برتر در اینترنت است. وردپرس با بهره گیری از تکنیک های عالی، بهترین امکانات برای افزایش ترافیک را داراست. البته افزونه های زیادی هم برای سئو و جذب ترافیک موجود است که با بهره گیری از آنها می توانید جذب بهتری را برای وبسایتتان داشته باشید.

بیشتر بخوانید: تعداد بازدید نوشته های وردپرس با افزونه View Post counter

 

  • سایت های وردپرسی شبیه هم هستند!

افرادی که آشنایی چندانی با وردپرس ندارند، فکر می کنند وبسایت های وردپرس مثل هم هستند! اما چیزی که در واقعیت وجود دارد تعداد بسیاری قالب در حوزه های متفاوت است که می تواند نیاز شما را در هر زمینه ای برطرف کند. این قالب ها در دو نوع رایکان و پولی به صورت خارجی و فارسی عرضه شده اند.

  • نمی توان یک کسب و کار اینترنتی با وردپرس راه اندازی کرد!

شاید این جمله به دلیل اینکه به صورت پیشفرض وردپرس قابلیت خرید و فروش را ندارد در ذهن ایجاد می شود اما باید بدانید که باید بگوییم که با وردپرس می توانید به تجارت الکترونیک بپردازید. افزونه هایی مثل ووکامرس وجود دارند که می توانید با استفاده از آن ها فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید و هر نوع کالایی را در آن قرار دهید و کسب درآمد کنید.

در این مطلب سعی کردیم برخی از تصورات اشتباه درباره وردپرس را مطرح کنیم تا شما را بیشتر با قدرت وردپرس آشنا کنیم. حالا بدون تردید سایت وردپرسی خود را طراحی کنید.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *