افزونه WP Aparat آپارات برای وردپرس

افزونه WP Aparat آپارات برای وردپرس

در این مطلب با معرفی افزونه WP Aparat همراه شما هستیم. همانطور که می دانید آپارات یکی از خدمات اشتراک گذاری ویدئو در ایران است. این سرویس در بهمن‌ ماه ۱۳۸۹ در حالیکه دسترسی به بسیاری از سرویس‌ های اشتراک‌ گذاری ویدئویی بین‌ المللی در ایران مسدود بود، به کاربران ایرانی معرفی شد. هم چنین این سرویس به صورت افزونه وردپرس موجود می باشد. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید تا این افزونه را به شما معرفی کنیم.

افزونه WP Aparat آپارات برای وردپرس

افزونه WP Aparat لیستی از ویدئو های کانال آپارات شما را در وبسایت وردپرسی شما به نمایش می گذارد. با این افزونه شما می توانید ویدئو های آپارات خود را به نوشته ها، صفحات و ابزارک ها در وردپرس اضافه کنید و یا لیستی از آن ها را در نوار کناره به نمایش بگذارید. این افزونه تا به امروز توانسته است تا بیش از ۲۰۰ نصب فعال را در دایرکتوری وردپرس از آن خود نماید.

بیشتر بخوانید: تنظیم پروتکل SSL برای وردپرس با افزونه Really Simple SSL

 

از ویژگی های این افزونه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ابزارک آپارات برای نمایش لیستی از ویدئو ها
  • دارای گزینه تنظیم تعداد ویدئو ها برای نمایش در ابزارک ها
  • ایجاد تصاویر تامبنیل ویدئو ها برای کاهش حجم صفحات و زمان بارگزاری: اگر ویدئویی در کانال خود دارید که بدون تصویر است در این بخش می‌ توانید یک تصویر دلخواه انتخاب کنید تا ویدئو های آپارات در وردپرس به همراه تصویر مورد نظر نمایش داده شود.
  • دارای گزینه تنظیم تصاویر تامبنیل برای ویدئوهایی که مشکل بارگزاری تصاویر را دارند.
  • دارای کد کوتاه برای نمایش ویدئو از آپارات در نوشته ها یا صفحات
  • دارای قابلیت درج دکمه در ویرایشگر وردپرس برای اضافه کردن ویدئو ها: که با استفاده از آن می‌توانید ویدئو های آپارات در وردپرس را در نوشته، برگه و هر نوع پست تایپ سفارشی که در سایت وردپرسی خود دارید نمایش دهید.
  • دارای گزینه تنظیم دلخواه عرض و طول ویدئو در ویرایشگر: در این بخش‌ ها اندازه دلخواه خود را برای تصاویر ویدئو تعیین کنید. در بخش طول تصویر دوم که به صورت درصدی قرار دارد می‌ توانید درصد اندازه تصاویر را وارد کنید تا به صورت درصدی نسبت به سایز اصلی آنها نمایش داده شوند.
  • دارای گزینه افزایش کیفیت تامبنیل ها
  • دارای قابلیت ذخیره تصاویر در دایرکتوری آپلود وردپرس برای کاهش زمان اجرا
  • سازگار با افزونه تقویم جلالی برای نمایش تاریخ انتشار ویدئو ها در تقویم شمسی

دانلود افزونه وردپرس

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

نسخه ۱٫۵

Download – 120KB

»» صفحه افزونه

[/stextbox]

منبع: wp4u.ir

 

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *