آموزش مستقیم سازی تورنت به صورت رایگان

آموزش مستقیم سازی تورنت به صورت رایگان

با آموزش مستقیم سازی تورنت همراه شما هستیم. بسیاری از ما با تورنت آشنایی داریم یا حداقل اسم آن را شنیده ایم. برای بیان ساده می‌ توانیم تورنت را یک نوع فایل به حساب بیاوریم. اطلاعاتی در این فایل وجود دارند که به فایل‌ ها و پوشه هایی که در حال توزیع هستند، مربوط می‌شوند. در این مطلب قصد داریم نحوه بدست آوردن لینک مستقیم از فایل های تورنت را آموزش دهیم اما قبل از آموزش مستقیم سازی تورنت می خواهیم نگاهی کوتاه به فایل‌ های تورنت، چگونگی کار تورنت می اندازیم. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

تورنت چگونه کار می کند ؟

فایل‌ های تورنت، انتقال داده و فایل‌ های بزرگ از یک سیستم به سیستم دیگر را آسان می‌کنند. تورنت کردن یک فایل به این معنی است که فایل مشخص را در یک شبکه peer to peer یا همتا به همتا منتقل کنید. اطلاعات فایل‌ ها به صورت بیت‌ های جداگانه ارسال می‌ شوند و شما ممکن است تمام فایل را از یک شخص واحد دریافت نکنید.

Seeds چیست ؟

یک سید یا سیدر کسی است که حجم کامل فایل را در اختیار دارد؛ نه یک تکه یا بایت‌هایی از آن را. بنابراین زمانی که شما دانلود خود را به پایان می‌برید اما هنوز آپلود فایل را متوقف نکرده‌اید، شما تبدیل به یک سیدر شده‌اید.

Peer چیست ؟

پیر کسی است که بخش‌هایی یا بایت‌هایی از یک فایل که شما قصد دانلود آن را دارید در اختیار دارد و هنوز موفق به دانلود حجم کامل آن فایل نشده است. بنابراین همین که شما شروع به دانلود یک فایل تورنت کنید، شما هم با داشتن بایت‌ها یا بخش‌هایی از آن فایل تبدیل به یک پیر شده‌اید. همین که شما بخش‌هایی از فایل را در سیستم خود دریافت کردید، تبدیل به یک منبع می‌شوید که دیگران می‌توانند از شما فایل‌های خود را دریافت کنند.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش ارسال لوکیشن به دیگران در اندروید

[/stextbox]

 

آموزش مستقیم سازی تورنت

البته برنامه های زیادی برای دریافت فایل های تورنت وجود دارند. اما به علت محدودیت های سرعت و زمان، استفاده از این برنامه ها مقرون صرفه نمی باشد. شما با استفاده از روشی که در ادامه آن را ارائه می دهیم، می توانید به راحتی لینک مستقیم از فایل های تورنت را بدست آورید و حتی آن را در به سروری دلخواه منتقل یا در اصطلاح آن را لیچ کنید.

سایت های زیادی برای مسقیم سازی تورنت وجود دارد اما ما به شما سایت Seedr را پیشنهاد می کنیم زیرا هم ۲ گیگابایت فضای رایگان قابل ارتقا دارد، هم خیلی ویژگی های دیگر از جمله قابلیت انتقال به سرور دلخواه را دارا می باشد.

 

Seedr

ابتدا وارد این سایت شده سپس در آن ثبت نام کنید. پس از ثبت نام ایمیل خود را چک کنید تا بر روی لینک فعالسازی حساب خود کلیک کنید. پس از اینکه حساب شما فعال شد کار تمام است شما دیگر می توانید فایل های تورنت را به یکی از روش های اضافه کردن مسقیم کنید. شما می توانید فایل های تورنت را در seedr آپلود کنید یا به صورت مستقیم آنها را Drag & Drop کنید یا اصلا لینک مگنت یک تورنت را کپی و پیست کنید.

آموزش مستقیم سازی تورنت
آموزش مستقیم سازی تورنت به صورت رایگان

 

۱- در این قسمت شما می توانید لینک مگنت (که به شکل آهن ربا در سایت تورنت قرار دارد) پیست کنید.

۲- پس از آن که لینک مگنت را قرار دادید روی این قسمت کلیک کنید تا عملیات مستقیم سازی شروع شود. (دقت داشته باشید هر چه تورنت seed بالاتری داشته باشد سرعت مستقیم سازی بیشتر است.)

۳- در این قسمت می توانید فایل تورنت را آپلود کنید. (البته همانطور که گفته شد می توانید آن را drag & drop نیز بکنید)

۴- در این قسمت راه های بدست آوردن فضای رایگان بیشتر را مشاهد خواهید کرد. (مانند لینک دعوت و …)

 

ویژگی های Seedr

  • قابلیت مسقیم سازی فایل های تورنت تا سقف ۲ گیگابایت (قابل ارتقا)
  • قابلیت دانلود فایل های مسقیم شده با استفاده از دانلود منیجر
  • قابلیت انتقال فایل ها به هاستی دلخواه
  • قابلیت استریم کرن فایل های تصویری برای تماشای آنلاین آن ها
  • دارای فایل منیجر
  • قابلیت اضافه کردن زیرنویس از سایت opensutitle به ویدئوها
  • قابلیت ارتقا فضای ذخیره سازی به روش های رایگان

 

[stextbox id=”warning” direction=”rtl”]

در حساب کاربری رایگان این سایت شما فقط قادر به دانلود ۱ تورنت به طور همزمان هستید و نمی توانید بیشتر از فضای تخصیص داده شده فایل تورنتی را مستقیم کنید.

[/stextbox]

 

منبع: wp4u.ir

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

  1. ali
    ۳:۳۷ ۱۳۹۶/۰۴/۱۲

    سلام ۱ یعنی میتوانم با این سایت فایل های تورنت را با لینک دانلود مستقیم در سایتم قرار دهم؟
    ۲ وقتی که کاربران سایت من این فایل های تورنت رو دانلود میکنند از حساب کاربریم حجمی کم میشه یا نه؟

    • امین
      ۵:۲۵ ۱۳۹۸/۰۹/۱۳

      سلام
      ۱.بله میتونید ولی لینک مستقیمی که این سایت میده منقضی میشه که پیشنهاد میکنم توی یه آپلود سنتر ترجیحا داخلی(برای سرعت دانلود بیشتر) فایل رو آپلود کنید.البته آپلود سنتر باید قابلیت ریموت آپلود رو داشته باشه
      ۲.نه خیر