قالب تک صفحه‌ای Himalayas

قالب تک صفحه‌ای Himalayas

قالب تک صفحه‌ای Himalayas یک قالب وردپرس رایگان مدرن تک صفحه ای و واکنشگراست. با قالب تک صفحه ای دیگری در خدمت شما هستیم. این قالب این امکان را به شما می دهد تا بازدیدکنندگان سایت شما بدون نیاز به رفتن به صفحات دیگر تنها با دیدن صفحه اصلی، هر جه را که شما به اشتراک گذاشتید را ببینند. این قالب برای کسب و کارهای تحت وب، شرکت های تجاری، کار های شخصی ، نمونه کسب و کار انطباقی، سایت های عکاسی وفریلنسرها که دارای پشتیبانی انطباقی است مناسب است. قالب Himalayas، یکی از جدیدترین قالب های تک صفحه ای وردپرس است که با دارا بودن امکانات بسیار خوب، مثل بخش‌های مختلف با زمینه پارالاکس، منوی چسبان و ویژه‌ی قالب های تک صفحه ای، امکان نمایش نمونه کارها، آخرین مطالب و … در صفحه اول؛ درکنار سرعت مناسب، آن را جزء بهترین قالب‌های ۲۰۱۵ وردپرس قرار می‌دهد.برای توضیحات بیشتر و دانلود این قالب همراه سایت وب پرو فور یو باشید.

قالب تک صفحه‌ای Himalayas
قالب تک صفحه‌ای Himalayas

 

 امکانات قالب تک صفحه ای Himalayas

  • کاملا واکنش‌گرا
  • پشتیبانی از پس‌زمینه پارالاکس
  • طراحی ۲۰۱۵
  • بخش‌های مختلف در صفحه اول با امکان جابجایی و مدیریت
  • هماهنگ با آخرین تغییرات وردپرس
  • منوی چسبان با امکان حرکت اسکرول در صفحه اول
  • پشتیبانی قوی از طرف سایت سازنده

 

نکات نصب

  1. بعد از نصب قالب به بخش، نمایش>سفارشی‌سازی>Himalayas Design Options بخش نمای خروجی پیش‌فرض را تمام‌صفحه درنظر بگیرید.
  2. برای تنظیم اسلایدر: ابتدا چند برگه با تصویر شاخص بسازید بعد در بخش شخصی سازی > slider settings این برگه‌ها را انتخاب و تیک Enable the slider را بزنید.
  3. در نمایش>سفارشی‌سازی>Himalayas Additional Options تیک بخش Hide Blog posts from the front page را بزنید تا صفحه‌اصلی آماده چیدن ابزارک‌ها شود.
  4. در بخش نمایش>ابزارک‌ها، هر ابزارکی که در ستون Front Page Sidebar قرار بگیرد،در صفحه اول نمایش داده می‌شود.پیشنهاد می‌کنیم حتما درون‌ریزی ابزارک‌ها را انجام دهید.
  5. اگر می‌خواهید منو تک‌صفحه‌ای داشته باشید: در ابزارک‌های خاص این قالب بخشی برای نوشتن ID هست. به هر بخش نامی دلخواه داده و بعد در فهرست‌ها برای هر بخش یک پیوند دلخواه بسازید و مانند عکس زیر ادرس دهی کنید: yoursite.com/#id

 

دانلود قالب

Download – 940 KB

 

pishnamayesh

 

 

 

منبع: wp4u.ir

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *