دانلود رایگان کتاب آموزش برنامه نویسی به زبان C++

کتاب آموزش برنامه نویسی به زبان C++

بی‌یارنه استراس‌تروپ دانمارکی در سال 1979 در آزمایشگاه‌های بل (Bell Labs) زبان ++C را برای بهبود زبان سی و بر مبنای آن ساخت. این زبان جدید را “C با کلاس” (C With Classes) نام‌گذاری کردند و سپس در سال 1983 به ++c تغییر نام داد. توسعه با اضافه نمودن کلاس‌ها و ویژگی‌های دیگری مانند توابع مجازی، سربارگزاری عملگرها، وراثت چندگانه، قالب توابع، و پردازش استثنا انجام شد. در ادامه ما در وبسایت آموزشی وردپرس فور یو ، کتاب آموزش برنامه نویسی به زبان C++ را برایتان آماده کردیم تا بتوانید به طور رایگان آن را دریافت کنید.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

دانلود رایگان کتاب آموزش بک لینک سازی با تکنیک های کلاه سفید

[/stextbox]

برنامه نویسی به زبان ++C نسبت به C از قدرت بیشتری برخوردار است. کارهایی می توان انجام داد که در C برای انجام آن ها به زحمت بیشتری نیاز داریم.

[stextbox id=”info” direction=”rtl”]

مشخصات:

نام نویسنده: دایتل و دایتل
زبان: فارسی
فرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 947 صفحه
حجم: 10.2 مگابایت
منتشرکننده: وردپرس فور یو

[/stextbox]

دانلود رایگان کتاب آموزش برنامه نویسی به زبان C++

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

Download – 9.25MB

رمز: wp4u.ir

[/stextbox]

امیدواریم خواندن این کتاب به شما در یادگیری زبان سی پلاس پلاس کمک بسیاری کند.

منبع: wp4u.ir

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
استفاده از تگ های html در سئو

آموزش استفاده از تگ های html در سئو سایت

تگ هایی از HTML وجود دارند که در سئو سایت شما تاثیر گذارند و با استفاده از این تگ‌ها می‌توانید نتایج بهتری در موتورهای جستجو به دست آورید. این تگ ها که به تگ های عنوان معروفند شامل شش تگ h1 تا h6 می‌باشند که هر کدام از آن‌ها کاربرد خاص خود را دارد. باید توجه کنید که استفاده درست و به ترتیب از این تگ‌ها باعث پیشرفت بهتر و بیشتری در سئو خواهد شد. در این مطلب تصمیم داریم به طور جامع به آموزش استفاده از تگ های html در سئو سایت بپردازیم. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

بیشتر بخوانید
کلمات پرکاربرد در سئو سایت

کلمات پرکاربرد در سئو سایت

ممکن است آشنا نبودن با معنی و مفهوم برخی واژه‌ها باعث شده باشد تا شما از بهینه کردن و سئو سایتتان عقب نشینی کنید. سئو این روزها به دغدغه برای صاحبان سایت تبدیل شده و اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. شما با استفاده از راهکارها و ترفندهای بهینه سازی قادر خواهید بود تا ترافیک وبسایتتان را بیشتر کرده و همچنین به صفحات و لینک‌های ابتدایی گوگل بیایید. از همین رو تصمیم گرفتیم در این مطلب شما را با کلمات پرکاربرد در سئو سایت آشنا کنیم. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

بیشتر بخوانید
بهترین زبان های برنامه نویسی سال 2017

بهترین زبان های برنامه نویسی سال 2017

اگر شما می‌خواهید برنامه‌نویسی را شروع کنید، اینکه چه زبان برنامه نویسی را انتخاب کنید، به نیاز و راحت بودنتان با آن زبان بستگی دارد. طبیعتا برخی زبان‌ها برای شروع راحت تر و برخی دیگر سخت ترند، ولی در نهایت این شما هستید که انتخاب می‌کنید با کدام زبان، برنامه نویسی را آغاز کنید. برای اینکه در این زمینه کمکی کرده باشیم در ادامه لیستی از بهترین زبان های برنامه نویسی سال 2017 را آماده کرده ایم تا شما بدانید این روزها کدام زبان ها برتر هستند. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار کاربر کاربر مهمان کدرلایف 6 بهمن 1401

ممنون از این مقاله کاربردی