افزونه Jetpack وردپرس

پلاگین Jetpack
آنچه در این پست میخوانید

افزونه Jetpack مدیریت سایت های وردپرسی را با نشان دادن آمار بازدید کنندگان سایت شما، خدمات امنیتی، بالا بردن سرعت بارگذاری عکس و کمک یه شما برای گرفتن ترافیک بیشتر ساده می کند. در ضمن این افزونه یک افزونه رایگان می باشد. با وب پرو فور یو همراه باشید.

افزونه Jetpack و امکانات آن

افزایش ترافیک و ورودی سایت:‍‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍‍‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍‍‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍‍‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍‍‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍‍‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍‍‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍

افزونه Jetpack به شما می گوید که چه تعدادی سایت شما بازدید دریافت می کند و به شما کمک می کند ترافیک بیشتری با استفاده از ابزاری مانند گذاشتن مطالب مرتبط در هر پست، انتشار عمومی، توزیع پیشرفته و اشتراک گذاری دریافت کنید.

امنیت:

افزونه Jetpack سایت شما را از حملات بروت فورس (brute force attack) و لاگین های ناشناس محافظت می کند. همچنین سایت شما را برای از کار افتادگی و بروز نگه داشتن افزونه های شما مانیتور می کند.

بهینه سازی عکس:

افزونه Jetpack به طور خودکار عکس ها را با استفاده از شبکه جهانی پذیرش محتوای WordPress.com بهینه و تسریع می کند.

مدیریت متمرکز:‍‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍    ‍‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍‍‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍

با افزونه Jetpack یک داشبورد متمرکز روی سایت وردپرسی شما می آید که بوسیله آن می توانید افزونه ها و فهرست ها را مدیریت کنید، نوشته به انتشار برسانید، و برای تمام قسمت های سایت خود آمارهای پیشرفته سایت را به نمایش بگذارید.

و… .

دانلود افزونه:

Download – 4.7MB

»» صفحه افزونه

منبع: wp4u.ir

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
ایجاد لودینگ در وردپرس

ایجاد لودینگ در وردپرس با افزونه Loading page

وجود لودینگ علاوه بر زیبایی که دارد باعث می‌شود، تا لود شدن کامل صفحه کاربران از سایت خارج نشده و زمان بیشتری را صبر کنند. به همین دلیل است که استفاده از صفحه لودینگ را پیشنهاد می‌کنیم. در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم که چگونه با کمک افزونه وردپرس می‌توانید ایجاد لودینگ در وردپرس را به راحتی انجام دهید. در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید
قرار دادن کد PHP در ابزارک وردپرس

قرار دادن کد PHP در ابزارک وردپرس با افزونه PHP Code Widget

اگر با قسمت ابزارک های وردپرس آشنایی داشته باشید، می‌دانید که یکی از آن‌ها ابزارک متن است که به صورت پیشفرض می‌توانید در آن از کد‌های HTML و متن ساده استفاده کنید. علاوه بر این شورت کد نیز در این ابزارک وردپرس قابل استفاده می‌باشد. با این وجود برخی از مدیران و کاربران وردپرس قصد دارند در ابزارک ها از کد php نیز بهره ببرند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم با معرفی یک افزونه وردپرس به آموزش قرار دادن کد PHP در ابزارک وردپرس بپردازیم.

بیشتر بخوانید
نمایش مطالب سایت روی اسلایدر در وردپرس

نمایش مطالب سایت روی اسلایدر در وردپرس با افزونه Responsive Posts Carousel

اگر شما مدیر یا طراحی یک سایت وردپرسی هستید و همیشه این سوال برایتان مطرح بوده که از چه افزونه‌ای برای نمایش مطالب سایت روی اسلایدر در وردپرس استفاده کنیم؟ بهترین افزونه برای این‌کار کدام هست؟ به شما این نوید را می‌دهم که در این مطلب قرار است به پاسخ سوالتان برسید و در ادامه قصد داریم مطالب سایت را در اسلایدر Carousel یا چرخان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار کاربر کاربر مهمان احسان 12 آبان 1395

عالی بود مرررررررررسی