گلکسی اس ۸ اج را ویژه ببینید

گلکسی اس ۸ اج را ویژه ببینید

همانطور که اطلاع دارید اخیرا شاهد معرفی و عرضه دو گوشی گلکسی اس ۷ (Galaxy S7) و گلکسی اس ۷ اج (Galaxy S7 Edge) بوده‌ایم اما دیدن نسل بعدی سامسونگ می تواند برای هرکس شگفت انگیز و جذاب باشد. با وردپرس فور یو همراه باشید تا ببینیم Galaxy S8 Edge چه شکلی خواهد بود.

استیل دریک (Steel Drake) از قوه تخیل خود استفاده کرده و آنچه دوست داشته در گلکسی اس ۸ اج مشاهده کند را به تصویر کشیده است. باید بگوییم که نتیجه طراحی‌های دریک در یک کلام “فوق العاده” است و در صورتی که جانشین گلکسی اس ۷ اج از چنین طراحی زیبایی بهره ببرد می‌توان گفت که با یک موبایل فوق العاده زیبا قرار است رو به رو شویم.

 در طراحی Galaxy S8 Edge می‌توان لبه‌های منحنی که در سری اج مرسوم شده است را دید اما شکل ظاهری گوشی دستخوش تغییراتی شده و از انحنای کمتری برخوردار است. از دیگر ویژگی هایی که دریک برای گلکسی اس ۸اج در نظر گرفته میتوان به پروژکتور و همچنین یک سیستم شارژ جالب نیز اشاره کرد که مانند شارژرهای بی‌سیم می‌ماند اما از برد بیشتری برخوردار بوده لزوما نیازی به قرار دادن گوشی در فاصله‌ی نزدیک به شارژر ندارد.

این قبیل طراحی ها و تبدیل شدنشان به واقعیت ما را بیش از پیش به وجد می آورد و منتظر می گذارد تا ببینیم آیا سامسونگ موفق به عملی کردن این طراحی ها می شود؟

در ادامه نگاهی به این طرح های زیبا و خیره کننده استیل دریک خواهیم انداخت. همچنان ما را همراهی کنید.

گالری طرح های گلکسی اس ۸ اج

نظر شما درباره این طرح ها چیست؟ آیا شما هم شگفت زده شدید؟ آیا این تصاویر به واقعیت تبدیل خواهد شد؟ نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

منبع: phonearena

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۳ دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

  1. Namari
    ۱۱:۱۴ ۱۳۹۵/۰۴/۱۹

    I read your potinsg and was jealous

  2. محمد
    ۱:۲۳ ۱۳۹۶/۰۷/۰۱

    خدا به واقعیت تبدیل کنه خدا کنه زودتر عرضه بشه میشه بگوئید چه موقعی وارد بازار میشه؟

    • محمدرضا کشاورزی
      ۱:۰۰ ۱۳۹۶/۰۷/۰۲

      ممنون از پیامتون. در واقع این گوشی معرفی شده و همان گلکسی اس ۸ پلاس میباشد