گرفتن بکاپ از سایت وردپرسی با افزونه Backup by Supsystic

گرفتن بکاپ از سایت وردپرسی با افزونه Backup by Supsystic

برای امنیت و از دست ندادن مطالب همیشه پیشنهاد می‌شود که از وبسایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، مخصوصا اگر وبسایت وردپرسی دارید باید بکاپ‌های منظمی از سایتتان بگیرید تا خیالتان از بوجود آمدن هرگونه مشکل راحت باشد. در این مطلب قصد داریم افزونه Backup by Supsystic را به شما معرفی کنیم تا با آن بتوانید به گرفتن بکاپ از سایت وردپرسی به طور منظم بپردازید و در سیستم خود ذخیره کنید. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

گرفتن بکاپ از سایت وردپرسی با افزونه Backup by Supsystic

افزونه Backup by Supsystic
01 افزونه Backup by Supsystic

پلاگین Backup by Supsystic در مخزن وردپرس موجود بوده و توانسته تاکنون بیشتر از ۳ هزار نصب فعال داشته باشد و امتیاز ۴٫۱ را از آن خود کند. شما با بهره گیری از آن می‌توانید نسخه پشتیبان از سایت وردپرس خود آن هم به صورت منظم داشته باشید.

پس از دانلود افزونه و نصب و فعالسازی آن از منوی پیشخوان وارد قسمت Backup by Supsystic شوید تا به بخش تنظیمات افزونه بروید. بعد از ورود به تنظیمات با استفاده از گزینه‌ی start Backup خیلی ساده می‌توانید اقدام به گرفتن بکاپ کنید.

پلاگین Backup by Supsystic
02 افزونه Backup by Supsystic

در صفحه تنظیمات بجز گزینه‌ی start Backup سه بخش دیگر وجود دارد که در ادامه این بخش‌ها را بررسی می‌کنیم:

Where to backup : با استفاده از این قسمت می‌توانید محل ذخیره فایل بکاپ خود را تعیین کنید. در این بخش گزینه‌هایی مثل سیستم شخصی خودتان، دراپ باکس، گوگل درایو و… وجود دارد.

What to Backup : در این قسمت مشخص می‌کنید که قصد دارید از چه بخش‌هایی بکاپ بگیرید. از بین این گزینه‌ها می‌توان به WordPress Core (بکاپ از هسته وردپرس)، Plugins folder (بکاپ از پوشه پلاگین‌ها)، Themes folder (بکاپ از پوشه پوسته‌ها)، Database backup (بکاپ از دیتابیس وردپرس) و… اشاره کرد.

Additional Settings : این قسمت برای تنظیمات اضافی درنظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: کپی مطالب وردپرس با افزونه Duplicate Page and Post

 

بعد از زدن دکمه start Backup پس از چند دقیقه بکاپ سایت وردپرسی شما آماده خواهد شد. برای دریافت بکاپ به قسمت Restore در زیرمنوی Backup by Supsystic رفته و فایل آماده از نسخه پشتیبان خود را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید آن را در سیستم خود ذخیره کنید.

امیدواریم این افزونه وردپرس مشکلات شما را در خصوص بکاپ حل کند. در ادامه می‌توانید این افزونه را دریافت کنید.

دانلود افزونه وردپرس

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

نسخه ۲٫۰٫۱۲

Download – 2.3MB

»» صفحه افزونه

[/stextbox]

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *